Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک تجارت در سفر به عسلویه، از ۲۲ شرکت پتروشیمی مستقر در این منطقه بازدید کرد و در راستای توسعه همکاری‌های فی‌مابین با مدیران عامل این شرکت‌ها به گفت‌وگو نشست.

اخبار شرکت‌ها؛ به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی منطقه عسلویه استان بوشهر به خدمات بانک تجارت به این صنعت مهم کشور اشاره کرد و گفت: بانک تجارت به صنعت پتروشیمی، نگاهی استراتژیک و حمایتی دارد و مجموعه همکاران ما در شعب و ستاد بانک همواره در اندیشه طراحی و ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی متناسب با نیاز شرکت‌های پتروشیمی با هدف کمک به توسعه این صنعت مهم کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مصمم هستیم با ارائه بسته‌های خدماتی متنوع و راه حل‌های مالی منطبق با نیاز پروژه‌های توسعه محور واحدهای تولیدی نقش خود را در کمک به پیشبرد این صنعت به خوبی ایفا کرده تا در تمامی سطوح در کنار مجتمع های پتروشیمی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به ظرفیت‌های اصلی و واقعی صنایع مختلف کشور از جمله صنعت پتروشیمی وجود دارد، افزود: حضور متخصصین و مهندسین داخلی کشور و رقم خوردن موفقیت‌های صنعت پتروشیمی موجب غرور ملی مردم ایران است و در این مسیر، نظام بانکی به گواه آمار، نقش بسزایی ایفا کرده و امروز بانک‌تجارت در زمینه ارائه روش‌های مختلف تامین مالی از جمله گشایش اعتبارات اسنادی ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای را به وجود آورده است.

وی صنعت پتروشیمی را عامل ثروت آفرینی برای اقتصاد کشور دانست و گفت: نگاه آینده نگر و ارزنده موجود بین بانک و صنعت پتروشیمی سبب شناخت دقیق و تخصصی از نیازهای دوطرف شده و در این راستا نیازهای جدید و آتی این مجموعه‌ها را در سریع ترین زمان پوشش می‌دهیم.

اخلاقی در این دیدارها افق صنعت پتروشیمی کشور برای سال‌های آینده را افق مثبت و روشنی دانست و افزود: بانک تجارت می‌تواند با پتانسیل‌های موجود به عنوان یکی از شرکای تجاری در انجام پروژه‌های این صنعت نقش بسزایی را ایفا کند.

اخلاقی ادامه داد: بانک تجارت چه در بخش فنی و تخصصی و چه در حوزه مالی و همچنین در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فراتر از ظرفیت‌های مورد توافق، آمادگی همکاری دارد و البته این بانک ظرفیت‌های جدیدی از جمله همکاری در تشکیل صندوق‌های خصوصی را برای فعالان این صنعت فراهم آورده است.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صنعت پتروشیمی بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران بر نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه‌ها تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در یکی از آخرین دیدارها و رایزنی های خود در بانجول و در حاشیه اجلاس سران همکاری اسلامی با مامادو تانگارا وزیر امور خارجه گامبیا دیدار و‌ گفتگو کرد.

پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزهامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

امیرعبداللهیان با اشاره به ابلاغ سلام‌های دکتر رئیسی به همتای گامبیایی در مراسم افتتاحیه اجلاس سران اسلامی،  برگزاری و‌ مدیریت موفق اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را به همتای خود و دولت و‌ مردم گامبیا تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ابراز امیداری کرد نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد.

وزیر خارجه گامبیا نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با همتای ایرانی، به‌خاطرات خوب خود از سفرش به تهران و اصفهان و مشاهده ظرفیت های گسترده ایران در عرصه های مختلف علم و فناوری و دانشگاهی اشاره و تاکید کرد ما ایرانیان را به شجاعت شان می شناسیم.

وی ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور و مشارکت فعال کشورمان در اجلاس بانجول تاکید کرد: ما خواستار دوستی و همکاری با کشورهای بزرگ اسلامی از جمله ایران هستیم.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در دیدار با عبدالله جوپ وزیر امور خارجه کشور مالی نیز در خصوص آخرین وضعیت روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و باماکو گفتگو و تبادل نظر کرد.

وی با ابراز خرسندی از سفرش  به مالی و مذاکرات و توافق های صورت گرفته تاکید کرد ما از  پیشرفت روابط مثبت بین دو کشور خرسندیم.

 امیرعبداللهیان با اشاره به نگاه ویژه مقامات عالی کشورمان‌ به توسعه همکاری با آفریقا و کمک به خودکفایی کشورهای آفریقایی در برخی عرصه ها، بر آمادگی کشورمان برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک همکاری ها و توسعه روابط دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه مالی نیز با اشاره به موضع کشورش در ابراز همبستگی با کشورمان در پی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق  تاکید کرد: مالی این اقدام تروریستی علیه کشور برادر و دوست ایران را محکوم می کند و واکنش خوب و به جا و روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می کنیم.

وی بر تعهد، جدیت و اقدامات عملی مالی برای توسعه و تقویت روابط دو کشور تاکید کرد.

عبدالله جوپ برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه اکسپو 2024 تهران و دومین نشست ایران و آفریقا را تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند