Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی در خصوص برنامه‌های این مسجد در ایام رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: همانند سال های قبل از شروع کرونا، امسال نیز مردم حضور پررنگی در مراسم‌های ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه خواهند داشت و مسجد مقدس جمکران نیز یک رو قبل ۱۴ خرداد و یک روز بعد از ۱۵ خرداد میزبان زائران مرقد امام راحل که به شهر مقدس قم نیز سفر می‌کنند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران عنوان داشت: جلسات ستاد مناسبت‌های ویژه مسجد مقدس جمکران برگزار و کمیته‌هایی در این خصوص فعال شده و در کمیته اجرایی و پشتیبانی نیز اقداماتی در حوزه اسکان زائران برنامه ریزی شده است.

صدوقی بیان داشت: برای اسکان زائران خانم، فضای شبستان امام حسن عسکری (ع) از روز سه شنبه ۱۰ خرداد تا ۱۶ خرداد آماده میزبانی از زائران است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران نیز برای اسکان زائران آقا در نظر گرفته شده است.

وی همچنین عنوان داشت: افرادی که به صورت خانوادگی سفر می‌کنند و قصد برپایی چادر دارند پارکینگ شماره ۴ مسجد مقدس جمکران به این امر اختصاص داده شده است.

صدوقی گفت: مواکب پذیرایی در درب‌های اصلی ورودی مسجد مقدس جمکران از روز سه شنبه از زائران پذیرایی می‌کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: پارکینگ شماره ۳ مسجد مقدس جمکران نیز برای پارک اتوبوس کاروان‌هایی که قصد عزیمت به مرقد امام راحل دارند اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: جلساتی با پلیس راهور جمکران و شهرداری منطقه جمکران برگزار شده و هماهنگی‌ها در زمینه مدیریت ترددها صورت گرفته است و از دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه امداد و درمان نیز برای حضور در مسجد مقدس جمکران و خدمت رسانی به زائران دعوت شده است و دارالشفاء مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود.

صدوقی همچنین ابراز داشت: خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز در کنار نیروهای رسمی به صورت سه شیفت و ۲۴ ساعته در خدمت زائران خواهند بود‌.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: با توجه به موقعیت مسجد مقدس جمکران در مسیر زائران حرم امام راحل آنان انتظار دارند تا خدمات رسانی مطلوبی به این عزیزان صورت گیرد و از این بابت امیدواریم دستگاه‌های دیگر مسجد را در امر حدمت رسانی به زائران یاری کنند.

وی ابراز داشت: زیر ساخت‌های تسهیل بهره مندی زائران همانند پله برقی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نظافت و مفروش کردن صحن‌ها بازدید و برنامه ریزی های لازم در این حوزه‌ها نیز صورت گرفته است.

صدوقی با اشاره به فعالیت بخش وقف مهدوی مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: کارشناسان وقف در دفاتر مختلف آماده مشاوره به زائرانی که قصد دارند در ساخت مسجد مقدس جمکران سهیم باشند مستقر هستند و کمیته فرهنگی نیز برنامه‌های مختلفی را برای زائران در این ایام در نظر گرفته است.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: مسجد مقدس جمکران زائران قم ایام ارتحال امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم