Web Analytics Made Easy - Statcounter

با یک جستجو در موتور های جستجو با کلمه ی بهترین قالیشویی در مشهد به نتایجی خواهید رسید، که نشان می دهد چه قالیشویی هایی خود را به عنوان بهترین قالیشویی در مشهد معرفی کرده اند که البته این جایگاه صرفا جایگاه گوگل به سایت آن قالیشویی است.

از طرفی اخیرا سایت هایی توسط جوان های طراح سایت راه اندازی شده اند که در این سایت ها معمولا سعی می‌شود تا به صورت رتبه بندی لیست قالیشویی های مشهد معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته معمولا هزینه این تبلیغات از قالیشویی هایی که در رتبه بندی قرار می گیرند توسط طراح سایت دریافت می شود و به عبارتی یک رتبه بندی انتسابی است، پس این هم ملاک نیست.

ولی آیا ملاک و مقیاس مشخصی برای یافتن یک قالیشویی خوب در مشهد وجود دارد؟ مثلا قالیشویی عدالتیان مشهد یکی از بهترین قالیشویی های مشهد است که هیچ گونه تبلیغات اینترنتی ندارد و به عبارتی ظرفیت تکمیلی دارد و نیاز به تبلیغات بیشتر ندارد .

یا قالیشویی قدس مشهد که سالیان سال در مشهد خدمات مشخصی دارد و جزء بهترین قالیشویی مشهد است و مدت هاست تبلیغات این قالیشویی ها فقط ارائه خدمات خوب به مشتریان است.

قالیشویی باید مورد تایید اتحادیه قالیشویان باشد

بعد از انتخاب قالیشویی خود با اتحادیه قالیشویان مشهد تماس بگیرید تا مطمئن شوید آن قالی شویی عضو رسمی اتحادیه است یا خیر؟

آن قالیشویی حتما باید عضو اتحادیه باشد و جواز فعالیت داشته باشد به عبارتی پرونده مالیاتی دارد و پاسخگویی کاملی در مقابل خسارت های محتمل دارد.

بسیاری از سایت های قالیشویی جواز فعالیت ندارند و صرفا یک سایت و چند خط تلفن هستند و حتی کارگاهی برای شستشو ندارند و صرفا با استفاده از سایت و تلفن و با اپلیکیشن دیوار، فرش های مردم را تحویل می‌گیرند و در کارگاه‌های قالیشویی به صورت درصدی فعالیت می‌کنند.

در ایام پیک کار قالیشویی، حتی افراد کلاهبرداری به عنوان قالیشویی خود را معرفی می‌کنند و فرش مردم را جمع آوری می‌کنند و ممکن است دیگر هیچ بازگشتی برای فرش نباشد. بنابراین در انتخاب قالیشویی مجاز دقت کنید. روشنگری است که جواز فعالیت خود را در سایت خود به نمایش می‌گذارد و این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیالی راحت خدمات خود را به آن ها بسپارید .

قالیشویی باید سابقه درخشانی داشته باشد

یک پرس و جو از کسانی که از خدمات یک قالیشویی استفاده کرده اند کنید. امروز بسیاری در فضای اینترنت دست به تبلیغات فیک و دروغی می‌زنند مثلا در خدمات گوگل مپ یا هر جایی که بتوانند کامنتهای فیک برای خودشان می‌گذارند.

ولی با یک جستجوی ساده از اطرافیان اقوام و همسایه ها به راحتی می توانید به یک نتیجه دلخواه دست یابید.

گول تبلیغات هیچ قالیشویی را نخورید زیرا این روزها گوگل با دریافت پول از افراد تجارت آن ها را در لیست اول صفحه خود قرار می دهد، بستر فضای مجازی این فرصت را در اختیار بسیاری از کسب و کارهایی قرار داده که فقط به دنبال پول درآوردن در مدت زمان کوتاه هستند. و فقط یکبار استفاده شما از آن قالیشویی برایشان کافی است .

دنبال قالیشویی های با سابقه باشید قطعا اطرافیان گزینه های مناسبی را به شما معرفی می‌کنند. قالیشویی هایی که سالها تجربه این کار را دارند و دنبال تبلیغات نیستند زیرا معمولا مشتری خود را دارند. تنها تبلیغ این قالیشویی ها کار خوب و خدمات عالی است که به مردم ارائه می‌دهند.

کد خبر 1637485

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهترین قالیشویی قالیشویی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، احسان نجاری مقدم اظهار کرد: با شروع بارندگی از روز گذشته ۲ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا به صورت پراکنده فعال است، بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ لغایت ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شد و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش شد که به سرعت رفع شد.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش ۲ هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در ۳ شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و ۵ هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر هستند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • عوامل تاثیرگذار بر کپک زدن فرش
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟