Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان گفت: فرزانه فصیحی، ریحانه مبینی، ملیحه بختی، بهناز شریفیان، نگار ابراهیمی، هاجر صفرزاده، وانا شیروانیان و مرجان حبیبی از بانوان منتخب تیم دو میدانی اصفهان هستند و منا حق شناس به عنوان مربی و سرپرست تیم در  مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور حضور دارد.

فاطمه بهرامی می‌گوید: در این مسابقات بیش از ۱۷۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از استان‌های سراسر کشور در مشهد مقدس با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او از اعزام تیم دو و میدانی بانوان بزرگسال استان اصفهان به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها تحت عنوان جام امام رضا (ع) به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود که در آن شرکت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور هیات دو و میدانی اصفهان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا