Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سفیران کریمه اهل بیت(س) به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی در سالروز میلاد بانوی کرامت و آغاز دهه کرامت در شهر آبادان و محل ساختمان فروریخته متروپل حضور یافته و برنامه های فرهنگی مختلفی را اجرا کردند.

سفیران کریمه اهل بیت(س) که برای دلجویی از داغ‌دیدگان و عرض تسلیت به آنها به شهر آبادان رفته بودند با استقبال گرم مردم و خانواده جانباختگان حادثه متروپل روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان، شرکت در تشییع جنازه چهار جانباخته حادثه متروپل به همراه امام جمعه آبادان، بازدید از گروه های خدمت رسان به حادثه دیدگان، حضور در منزل چندین خانواده داغدار و آسیب دیده از جمله برنامه‌های سفیران کریمه در آبادان بود.

حضور در محل کارگاه متروپل از جمله برنامه های سفیران کریمه در آبادان بود که دیدن پرچم بارگاه نورانی حضرت معصومه(س) باعث روحیه گرفتن امدادگران و آتش‌نشانان و فعالان مردمی حاضر در کارگاه شد.

حضور در منزل خانواده‌ای که چهار عضو خود را در حادثه متروپل از دست داده بودند نیز از جمله برنامه های سفر سفیران کریمه به آبادان بود که موجب التیام بازماندگان و داغدیدگان شد.

حضور در منزل مجروحان و حادثه دیدگان و توزیع متبرکات فاطمی و هدایایی از طرف امام جمعه آبادان نیز از دیگر برنامه‌های سفیران کریمه در شهر آبادان بود.

استقبال گرم مردم از سفیران بانوی کرامت و احترام ویژه به پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) از جمله بازخوردهای این اقدام مؤثر و فرهنگی بود.

 

 

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیران کریمه آبادان متروپل خادمان حرم حضرت معصومه میلاد حضرت معصومه س سفیران کریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه