Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:52:40 GMT

انبار احتکار برنج و آرد در کازرون کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۶۶۵۴

انبار احتکار برنج و آرد در کازرون کشف شد

سرهنگ  اسماعیل زراعتیان پنجشنبه افزود: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی با همکاری پرسنل کارکنان سپاه و نماینده جهاد کشاورزی، از احتکار مقادیری قابل توجهی کالاهای اساسی در یک انبار مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند
وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۴۲ تن و ۳۶۰ کیلوگرم برنج،  ۱۹۵ تن گندم ، هفت تن و ۵۰۰ کیلوگرم ذرت و ۹۳ کیسه آرد احتکار شده را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ زراعتیان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی فارس شیراز کازرون احتکار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس شیراز کازرون نیروی انتظامی فارس شیراز کازرون احتکار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی