Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در تمام مبادی ورودی تمام افرادی که علائمی از بیماری آبله میمون داشته باشند را چک می‌کنیم.   محمد پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ابتلای یک جوان افغانستانی به آبله میمونی و افزایش احتمال ورود آن به ایران تصریح کرد: تاکنون موارد ابتلای قطعی ابتلا به این بیماری در ایران گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     وی ادامه داد: تمام موارد مشکوک در ایران مورد آزمایش قرار گرفتند و تست هیچکدام مثبت نبوده است. البته ممکن است موارد مشکوک جدیدی مشاهده شده باشد اما تا زمانی که موردی قطعی نباشد، آن را گزارش نمی‌کنیم.     مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بهترین راه برای مبارزه با بیماری ویروسی که دستگاه تنفس را نیز درگیر می‌کند، استفاده از ماسک است. در صورت ورود ویروس هر جا که میزان رعایت کمتر باشد، میزان شیوع بیماری نیز بیشتر است.   تماشاخانه از زاویه نگاه خلبان ببینید: ویدئویی کمیاب از شلیک "جنگنده سوخو ۳۵" به هدفی پشت سرش!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است