Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقشه‌های موجود بیانگر بارش رگبارهای موقتی در ساعت‌های بعد از ظهر در استان به ویژه نقاط شمالی و مرکز است که همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بررسی نقشه ها نشانگر تشکیل توده‌های گرد و غبار در کشورهای همسایه است، اضافه کرد: وزش تندلاد نیز برای استان در روز جمعه و شنبه پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: چالدران خنک ترین شهر استان با مثبت هشت درجه سانتی گراد بود و شهرستان پلدشت گرم ترین شهرستان با دمای ۳۵ درجه سانتی گرا بالای صفر بوده است.

به گفته وی , در ۲۴ ساعت گذشته چالدران در شمال آذربایجان غربی پربارش ترین شهر در استان با ۶ میلی‌متر بارندگی بود.

آذربایجان غربی در ۲ روز گذشته با افزایش دما مواجه بوده است و وزش باد و رگبار باران نیز برای منطقه پیش بینی شده است.اداره کل هواشناسی روز گذشته هشدار نارنجی در زمینه احتمال رگبار باران و تگرگ و وزش تندباد صادر کرد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی چالدران ارومیه اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی چالدران تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی چالدران ارومیه اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • ثبت کمترین میزان سوانح ریلی در یک دهه گذشته
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان