Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته تعدادی زیادی حادثه رانندگی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله کارشناسان پلیس راه و راهور به همراه عوامل اورژانس به محل های وقوع حوادث اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در این مدت 12 مورد حادثه رانندگی منجر به فوت و مصدومیت در جاده های درون و برون شهری در شمال و جنوب استان سیستان و بلوچستان گزارش شده بود، افزود: در این حوادث متاسفانه تعداد 7 نفر از هموطنان و هم استانی های عزیز فوت و 10 نفر مجروح که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیشترین حوادث رانندگی در محورهای "خاش، مهرستان، نیکشهر و زابل" به وقوع پیوسته است.

سردار طاهری افزود: علت عمده این حوادث زیرساخت های ضعیف در حوزه جاده ها و عامل انسانی بود، با بررسی های میدانی صورت پذیرفته برای کاهش حوادث تسریع بهبود زیرساخت های ترافیکی محورهای مواصلاتی و معابر درون شهری موثراست.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین تاکید کرد: افزایش زیرساخت پایش های تصویری، اصلاح نقاط حادثه خیز و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جهت رعایت مسئولانه مقررات عبور و مرور از سوی آحاد جامعه، نتایج مثبتی در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار طاهری تصادف تلفات جاده ای سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف

یک روز پس از واژگون شدن خودرو ایتامار بن‌گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل در شهر رمله، این‌بار هایم بیتون، وزیر آموزش این کشور دچار حادثه رانندگی شد. بیتون در این حادثه که در خیابان‌های اورشلیم رخ داد به همراه پدرش بود. به گزارش الحدث، بیتون آسیب جدی ندیده است، اما پدرش با جراحات شدید به بیمارستان منتقل شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری