Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@22:34:23 GMT

تایید مسمومیت دام‌های لالی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۳۲۰

تایید مسمومیت دام‌های لالی

آفتاب‌‌نیوز :

در پی گزارش روز گذشته ایلنا از مسمومیت حدود ۱۰۰ رأس دام یک دامدار در شهرستان لالی، رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت : طی گزارشات واصله به اداره دامپزشکی مبنی بر اتلاف بیش از ۹۸ راس دام سبک در شهرستان لالی ناشی از مسمومیت با سم ریخته شده در آبشخور حیوانات یک اکیپ کامل دامپزشکی به منطقه اعزام شد و بررسی موضوع با همکاری و هماهنگی نیروی انتظامی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کلیه دام ها جهت بررسی و تعیین تکلیف به کشتارگاه دام منتقل شدند و ضمن بررسی لاشه ها و شمارش، با توجیه دامدار و قصابان حاضر در محل، از عرضه و توزیع گوشت آنان ممانعت به عمل آمد.

عظیم کریمی تصریح کرد: اداره دامپزشکی با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی و پرسنل شهرداری در ساعت ۷ عصر روز گذشته، با نظارت مستقیم فرماندار و همکاری صاحب دام ها بصورت کلی دام های تلف شده را معدوم سازی کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به توجیه به عمل آمده صاحب دام ها و سلاخان و قصابان شهرستان مبنی بر مخاطرات ناشی از مصرف اینگونه گوشت های مسموم و خطر مسمومیت انسانی در این خصوص، آنان کمال همکاری را داشته و معدوم سازی بصورت کامل انجام شده که انتظار می رود شهروندان عزیز از توجه به شایعات احتمالی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لالی مسمومیت دامی دام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ شکوهی گفت: ۲ هزار ۳۷۰ نفر درطرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند و برای ۲۲۴ نفر در ۵ نقطه این شهرستان زمین تأمین شده است.
به گفته وی همچنین، ۷۰۰ مورد تسهیلات مسکن به روستاییان در این شهرستان پرداخت شده و پیش بینی می‌شود، این واحد‌ها امسال بهره برداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهر شلوغ پلوغ
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل