Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:36:36 GMT

اصفهانی‌ها توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کردند+ عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۴۷۷

اصفهانی‌ها توهین به ساحت مقدس امام رضا(ع) را محکوم کردند+ عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پوستری سیاه این روزها دلیل حالِ بدِ ما است، فیلمی بهانه شده تا چهره شهرِ امام غریب سیاه و تباه نشان داده شود. همان شهری که وقتی پا در آن می‌گذاریم همه دردها و زخم‌ها و زنج‌هایمان فراموشمان می‌شود و به شاه خراسان پناه می‌بریم و چشممان که به گنبد طلایی و بارگاه منور می‌افتد می‌خوانیم«السلام علیک یا شمس الشموس و یا انیس النفوس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..السلام علیک یا غریب‌الغربا...»

حالا مردم مومن و انقلابی اصفهان تاب نمی‌آورند که نااهلانی بخواهند به آقای‌شان جسارت کنند، تدارک اجتماعی را در دهه کرامت می‌بینند تا میدان امام حسین(ع) اصفهان یک بار دیگر شاهد حضور مردمی باشد که همیشه در دفاع از حریم اهل بیت پیشگام بودند انزجار و نفرت خودشان را از عاملان این هتک حرمت اعلام کنند.

عصر امروز اصفهانی‌ها در میدان امام حسین یا همان دروازه دولت خودمان جمع می‌شوند، اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها را در شهر شهیدان تشکیل می‌دهند و فریاد بر می‌آورند« هر که با علی و آل علی در افتاد ور افتاد...»

شعر می‌خوانند و می‌گویند: پروانه‌ای که طواف حرم تو کرده است...در هم شکسته است خانه صد عنکبوت را»

 

 

حجت‌الاسلام کشاورز استاد حوزه و دانشگاه در این اجتماع می‌گوید: اهانت به مقدسات بحث جدیدی نیست و آخرین بار هم نیست؛ از ابتدای تاریخ تقابل جبهه حق و باطل؛ همیشه شاهد شگرد مندرس و نخ نمای توهین به مقدسات بوده است؛ امام رضا مقدس است اما نه فقط برای شیعیان بلکه برای همه مردم از هر قشر و گروهی؛  از ابتدای تاریخ جبهه باطل شگرد همیشگی خودش را دارد و دیگر نیازی نیست به دست‌های پشت پرده اشاره کنیم.

 

وی ادامه می‌دهد: رمز موفقیت و عزت این مردم مقدسات، معنویت و امامت است؛ این مردم در گردنه‌های سخت انقلاب با توسل به اهل بیت پیروز میدان شدند و حالا جبهه استکبار در تلاش برای توهین به این مقدسات است؛ هر جایی مردم به اسم ولایت و خاندان عترت و طهارت و در قالب معنویت حضور داشتند اهانت به مقدسات هم بوده‌است ولی این امت نمی‌تواند اهانت به مقدسات را هضم کند.

 

به گزارش فارس، فیلم «عنکبوت مقدس» که محصول مشترک کشورهای غربی دانمارک، آلمان، سوئد و فرانسه است با نمایش سیاه‌نمایی علیه ایران و با اهداف سیاسی وارد جشنواره کن شد و به دلیل همین برنامه‌ریزی‌های سیاسی، اتفاقاً در بخش بهترین بازیگر زن نیز جایزه‌اش را به یکی از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده اهدا کرد.

 

آنچه بیش از همه باعث ناراحتی شیعیان ایران شد، به نمایی از این فیلم باز می‌گردد که نام آن یعنی «عنکبوت مقدس» روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا (ع) نمایش داده شده و حالا همین نمای اهانت آمیز در تیزر رسمی این فیلم منتشر شده و به پوستر این فیلم در فضای مجازی نیز تبدیل شده است. 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام رضا میدان امام حسین ع استانداری اصفهان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دروازه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد