Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:55:09 GMT

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل تیم سقوط کرده

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۵۱۹

برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل تیم سقوط کرده

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۲۰ شامگاه امروز در هفته سی‌ام لیگ برتر برگزار شد.

این دیدار در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که نماینده شیراز میزبان بود اما مشکلات ورزشگاه خانگی فجرها باعث شد تا این دیدار بدون تماشاگر در تهران برگزار شود.

نیمه نخست این دیدار در حالی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه بود که فجر شهید سپاسی در دقیقه ۲ روی ارسال از کرنر احمد زنده روح و ضربه سر مدافع بلند قامت تیمش تیر افقی دروازه احمد گوهری را به لرزه انداخت تا خطر جدی دروازه پرسپولیس را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بازیکنان پرسپولیس که به دلیل نبود ۹ بازیکن، تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب خود ایجاد کرده بود مالکیت توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتند تا امید عالیشاه در دقیقه ۲۳ بتواند تور دروازه فجر شهید سپاسی را به لرزه در آورد.

فجر که سقوطش به لیگ یک مسجل شده بود چیزی برای از دست دادن نداشت تا بازی جسورانه‌ای را انجام دهد اما تلاش‌های این تیم در ضد حمله راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

کد خبر 5505742

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مجمع فدراسیون فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی کشتی فرنگی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد شهاب الدین عزیزی خادم علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون