Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@14:12:43 GMT

توقف فولاد مقابل حریف سقوط کرده

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۶۲۳

توقف فولاد مقابل حریف سقوط کرده

تیم فوتبال فولادخوزستان، لیگ برتر باشگاه‌های ایران را با توقف مقابل شهرخودرو به اتمام رساند.

به گزارش ایران اکونومیست؛ عصر امروز پنجشنبه در ادامه هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، شهرخودرو و فولادخوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل همراه شد. نماینده مشهد میزبان این دیدار بود اما بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو که صعودش قطعی شده بود با این تساوی، فصل را با  ۱۷ امتیاز به پایان رساند و فولاد هم ۴۹ امتیازی شد تا جایگاه چهارمی‌اش با خطر مواجه شود.

«شبیر بهروزی» داور این دیدار بود که موسی کولیبالی، مهران موسوی، ساسان انصاری و آرش رضاوند از فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب شهرخودرو

یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، عارف محمدعلی‌پور، مرتضی حسین‌زاده، محمدرضا رئوفی‌منش، ابوذر صفرزاده(ابوالفضل عکاشه)، محمدابراهیم رضازاده،‌ علی طاهران،‌ مسعود زائرکاظمین،‌ معراج پورتقی و رحمان جعفری(فردین رابط)

ترکیب فولاد

شهاب گردان، مجتبی نجاریان(احمدرضا جلالی)، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی،‌ وحید حیدریه(سیدمهران موسوی)،‌ حمید بوحمدان، آرش رضاوند،‌ ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا خلعتبری(علیرضا کوشکی) و  لوسیانو پریرا(ساسان حسینی)

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فولاد خوزستان ، آیاندا پاتوسی ، شهر خودرو مشهد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فولاد خوزستان آیاندا پاتوسی شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد