Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@02:39:40 GMT

پیام رئیسی در پی صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۶۴۳

پیام رئیسی در پی صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی گفت: امروز در سایه همراهی شما مردم فهیم و تلاش و همت دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان در مدیریت همه جانبه کرونا، شاهد صفر شدن آمار فوتی های ناشی از کرونا در سطح کشور هستیم.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا المرتضی بعدد ما احاطه به علمک

ملت شریف و عزیز ایران

پس از سپری شدن بیش از دوسال از مواجهه کشور و ملت با ویروس منحوس کرونا و سویه های مختلف آن، امروز در سایه همراهی شما مردم فهیم و تلاش و همت دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان در مدیریت همه جانبه کرونا، شاهد صفر شدن آمار فوتی های ناشی از کرونا در سطح کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دستاورد بزرگ، در شرایطی حاصل شده است که کشور ما از سوی برخی قدرت های مدعی حقوق بشر حتی در واردات داروهای حیاتی و امکانات بهداشتی و درمانی لازم برای درمان این بیماری با تحریم های ظالمانه فراوانی مواجه بود. ولی در سایه اعتماد و اتکا به توان و ظرفیت های داخلی و تلاش ها و فداکاری های بی وقفه کادر درمان و واکسیناسیون عمومی، در این عرصه موفقیت های بزرگی نصیب کشور شد و به اذعان سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های بین المللی، ایران در ردیف کشورهای برتر در پیشگیری و درمان بیماری کرونا قرار گرفت.


بیشتر بخوانید :

معاون اول رئیسی : بروید جنوب تهران خرید کنید ، قیمت مناسب است!
تحمل فشار و سختی نباید فقط ویژه مردم باشد / مسئولان حاضرند حقوق و مزایای خود را کاهش دهند؟
درخواست «دستور اکید» معلمان از رئیسی درباره رتبه بندی



اینجانب با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، این دستاورد را به ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب تبریک می گویم و از تلاش ‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و همه کادر درمان صمیمانه قدردانی می کنم و یقین دارم این زحمات و فداکاری‌ها و نیز مجاهدت‌های مومنانه آحاد ملت شریف ایران در این عرصه خطیر، در تاریخ کشور و یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران ماندگار خواهد شد.

آنچه که امروز ضروری است مورد توجه همگان قرار گیرد این است که مدیریت و کنترل ویروس کرونا در کشور به منزله پایان این بیماری و ریشه‌کنی آن نیست بلکه باید نسبت به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و تکمیل فرایند واکسیناسیون عمومی، اهتمام جدی صورت گیرد تا از این دستاورد مدافعان سلامت بدرستی صیانت شود.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1637557

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است

رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو 2024) طی سخنانی بیان کرد: این نمایشگاه نشان‌ دهنده این است که ایران تحریم‌ ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

رئیسی ادامه داد: هم‌چنین طرح‌های شیطانی منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.

دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد کشور ما با ذخایر مادی، معنوی و نیروی انسانی کارآمد و با اراده و بهره‌مندی از فناوری‌های نوین می‌تواند در عرصه‌های مختلف برای دنیا نوآوری داشته باشد.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: آنچه به‌دست جوانان عزیز ما رقم خورده در این نمایشگاه آورده شده و ترجمان این رویداد بزرگ اقتصادی این است که ما توانسته‌ایم و می‌توانیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام انگیزشی قلعه‌نویی به شمسایی: با جام برگرد!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است