Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام بعد از آخرین بازی لیگ برتر و تساوی مقابل شهرخودرو در نشست خبری، اظهار داشت: لیگ سخت و فرسایشی داشتیم اما به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. باتوجه به اینکه ما در لیگ قهرمانان هم حضور داشتیم، لیگ برای ما فرسایشی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد، خاطرنشان کرد: امسال لیگ سخت و پرفشاری را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون من از ابتدای لیگ در فولاد نبودم و بعد از چند هفته آمدم، پنجره نقل و انتقالات هم بسته بود که نتوانستیم بازیکن بگیریم.

نکونام در ادامه صحبت‌هایش گفت: بازیکنان ما کار بسیار بزرگی انجام دادند. اگر نیم فصل اول بازیکنانی که گرفته بودیم را می‌توانستیم اضافه کنیم قطعا جایگاه بالاتری داشتیم. همانطور که خودتان می‌دانید و دیدید تیم ما نیم فصل دوم عملکرد خیلی خوبی داشت. حتی فکر می کنم اگر امروز بازی را می بردیم در نیمه‌های اول حداقل قهرمانی برای ما به دست می‌آمد و می‌توانستیم در لیگ پرفشار مدعی باشیم.

سرمربی فولاد افزود: نیم فصل اول زمانی آمدم که ۵ بازیکن از ما جدا شده بودند. یار نمیتوانستیم بگیریم و شرایط بسیار سختی را داشتیم با این که دیر آمدم اما تیم ما پیشرفت کرد جایگاه‌مان بهتر شد و توانستیم سوپرکاپ را که قول داده بودیم و جام باشگاه‌ها را که قول صعود دادیم، انجام دهیم.

نکونام همچنین با بیان اینکه فولاد سال سختی داشت، عنوان کرد: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، آنها کار پرفشاری داشتند. بازیکنانی که نیم فصل اضافه شدند شاید خیلی‌ها خوب نتوانستند از آنها استفاده و از توانایی مهره ها استفاده کنند. ما توانستیم از توانایی بازیکنانی که به تیم آوردیم استفاده کنیم.

وی اشاره‌ای به بازی‌های لیگ در کرج، گفت: من خودم چند سال در کرج زندگی کرده ام. این که لیگ اینجا برگزار می‌شود، خنده دار است. چرا که وقتی ما اشتباه می‌کنیم ما را جریمه می کنند اشکالی ندارد الان با این برنامه ریزی چه کسی می خواهد فوتبال ایران را جریمه کند؟ ما امروز ساعت ۱۱ صبح نمی‌دانستیم کجا قرار است بازی کنیم. به خاطر تعطیلات این چند روز مردم مسافرت که دلخوشی‌شان است دوست دارند انجام دهند. تیم ما ساعت ۲ از هتل بیرون زده است، در ترافیک ماندیم تا به اینجا برسیم ساعت ۴ بعدازظهر بود. نمی دانم چه کسی باید جواب دهد؟ ما صحبت کردیم و قرار شد اگر بازی به هفته آخر کشیده نشود بازی را در تهران برگزار کنند ما هم گفتیم حاضریم هزینه ها را تقبل کنیم تا تیم حریف اهواز بیاید همان طور که فجر انجام داد، برای ما نمی‌شود اما برای فجر می‌شود.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: جواد نکونام سرمربی فولاد فولاد شهرخودرو برای ما نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در مسابقه ای حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، به مصاف تراکتور برود. دیداری سرنوشت ساز که برای آبی ها از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها در پی کسب سه امتیاز بازی هستند.

جواد نکونام که در بازی قبل برابر شمس آذر بدون مدافع تخصصی روی نیمکت به مصاف حریف رفت، نگران است که این اتفاق در بازی بعدی نیز برای او و تیمش تکرار شود و استقلال بدون جانشین مناسب برای خط دفاع، با تراکتور روبرو شود.

در واقع پس از آسیب دیدگی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان و غیبت آنها در بازی با شمس آذر، نکونام طی روزهای اخیر به صورت جدی از کادر پزشکی درخواست کرده تا روند درمانی این دو مدافع را پیش ببرد تا آنها بتوانند هر چه سریعتر در اختیار کادرفنی قرار بگیرند.

در این میان، مصدومیت سیلوا به نحوی است که او بازی با تراکتور را از دست داده ولی نکونام همچنان امیدوار است تا آرمین سهرابیان بتواند برای این مسابقه در دسترس کادرفنی باشد و در صورت نیاز، به زمین مسابقه نیز برود.

سهرابیان در تمرین امروز استقلال شرکت کرد که این موضوع می تواند نکته امیدوارکننده ای برای نکونام باشد. کادرپزشکی همچنان در حال انجام آخرین تدابیر است تا آرمین با سایر اعضای تیم راهی تبریز شود.

دیگر خبرها

  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی