Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:13:06 GMT

گزارش زنده؛ گل‌گهر سیرجان ۲ _ ذوب‌آهن ۲

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۷۲۴

گزارش زنده؛ گل‌گهر سیرجان ۲ _ ذوب‌آهن ۲

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن درهفته آخر لیگ برتر فوتبال رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن از ساعت ۲۰ در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه _دوازدهم خردادماه_ مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن

داوران: ابوالفضل گرجی- سیدمحمد هاشمی نسب- محمد شاکر- مجتبی شجاعی

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محسن فروزان، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علی اصغر، عاشوری، مهدی تیکدری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری، احمد موسوی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، امین پورعلی یازده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، امید شبانی، سعید باقرپسند، صادق صادقی، سینا اسدبیگی، سجاد آشوری.

مربی: مهدی تارتار

کارت زرد:

گل‌گهر سیرجان: امیر حسین صدقی

کارت قرمز:

گل‌ها:

ذوب آهن: سجاد آشوری (دقیقه ۱۴)، ابراهیم زاده (دقیقه ۶۱)

گل‌گهر سیرجان: مرتضی تبریزی (دقیقه ۵۸)

شرح بازی: بازیکنان ذوب آهن از ابتدای بازی عملکرد خوبی داشتند و دقیقه ۱۴ توسط آشوری به گل رسیدند. بعد از گل گاندو ها این تیم گل گهر سیرجان است که برای جبران گل خورده تلاش می‌کند. مسابقه با حساسیت بالایی دنبال می‌شود، دوتیم موقعیت سازی می‌کنند، شدت حملات گل‌گهر کم شده است. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب آهن تمام شد.

نیمه دوم: گل‌گهر نیمه دوم را با هجومی شروع کرد، گاندو ها چشم به ضد حمله دارند. توپ و میدان در اختیار شاگردان قلعه نویی است. حملات و فشار گل گهر تأثیر گذار بود و این تیم توسط تبریزی به گل رسید. درحالی که بازیکنان گل‌گهر برای گلزنی جلو کشیده بودند، ذوبی ها روی یک ضد حمله گل دوم را توسط ابراهیم زاده به ثمر رساندند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱: شوت مهدی تیکدری با اختلاف کم از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: شوت مرتضی تبریزی به شکل خطرناکی به تیر بالایی دروازه ذوب آهن برخورد کرد.

دقیقه ۴۸: بازیکن گل‌گهر شوت سرکشی از بیرون محوطه جریمه ذوب آهن زد که با اختلاف کم از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: ضربه سر تبریزی را فر عباسی با یک دست از درون چارچوب دروازه ذوب آهن به بیرون فرستاد.

شرح گل:

دقیقه ۱۴( ذوب آهن): آشوری توسط پاس هم تیمی خود به دروازه گل‌گهر رسید و روی خروج اشتباه فروزان گل نخست ذوب آهن به ثمر رسید.

دقیقه ۵۸( گل‌گهر سیرجان): بازیکن گل‌گهر توپی در محوطه جریمه ذوب‌آهن فرستاد که مرتضی تبریزی با یک ضربه بغل پا دقیق گل تساوی را از بین مدافعین سفید پوش وارد دروازه فرعباسی کرد.

دقیقه ۶۱( ذوب‌آهن): بازیکن ذوب‌آهن توپی روی دروازه گل‌گهر فرستاد که ابراهیم زاده با یک پرش و ضربه سری دقیق گل دوم سبزپوشان را به ثمر رساند

کد خبر 579457

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهرسیرجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گل گهر سیرجان مرتضی تبریزی ابراهیم زاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا؛ دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه دوشنبه در ورزشگاه نیوکمپ با قضاوت ریکاردو دی بورگس برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ بارسلونا به پایان رسید.

در حالی که بارسلونا با هشتمین گل فصل فرمین لوپز که در دقیقه ۲۲ روی سانتر زیبای رافینیا به ثمر رسیده بود از والنسیا پیش افتاده بود، تراشتگن تنها ۵ دقیقه بعد با یک اشتباه مهلک در هنگام اقدام برای دریبل هوگو دورو باعث گل تساوی خفاش‌ها شد.

بازگشت سفیدپوشان مستایا زمانی تکمیل شد که رونالد آرائوخو به حریف پنالتی تقدیم کرد و از روی نقطه پنالتی پپلو در دقیقه ۳۸ گل دوم والنسیا را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول گیورگی مامارداشویلی دروازه‌بان والنسیا روی محاسبات خود در خروج از دروازه اشتباه کرد و با اشتباهی واضح و خطای هند اخراج شد تا امید بارسا برای بازگشت به این دیدار حفظ شود.

بارسلونا خیلی زود در نیمه دوم در دقیقه ۴۹ به بازی برگشت، روبرت لواندوفسکی موفق شد روی ارسال ایلکای گوندوگان با ضربه سر گل مساوی آبی‌اناری‌ها را به ثمر رساند، مدافعین والنسیا اعتقاد به آفساید داشتند که درنهایت گل مهاجم لهستانی پذیرفته شد. کامبک بارسلونا در دقیقه ۸۲ کامل شد، بازهم لواندوفسکی موفق شد با ضربه سر روی دخالت خوب رونالد آرائوخو دروازه والنسیا را باز کند و هواداران این تیم به کسب عنوان نایب قهرمانی امیدوار شوند.

این پایان کار نبود و رابرت لواندوفسکی موفق شد در دقیقه ۳+۹۰ گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند و نمایش درخشان خود را با ثبت هت‌تریک در این دیدار حساس کامل کند. با این نتیجه تیم فوتبال بارسلونا ۷۳ امتیازی شد و با اختلاف ۲ امتیاز نسبت به خیرونا به رتبه دوم صعود کرد. در مقابل والنسیا با ۴۷ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • هدیه به بارسا: دروازه‌بان والنسیا بدل تراشتگن شد
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد