Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@08:29:24 GMT

مهدی سیدصالحی: یکی از حواشی ما پول آقای گل محمدی بود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۷۵۳

سیدصالحی در خصوص مشکلات این فصل پدیده صحبت کرد.

سید صالحی می گوید پدیده این فصل تنها ماند.

به گزارش طرفداری، مهدی سیدصالحی پیش از دیدار با فولاد گفتگوی با رسانه طرفداری داشت که در پایین مشاهده می کنید:

 آقای سیدصالحی به عنوان یکی از فوتبالیست ها و مهاجمان سابق که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارید، در اولین سال ورودتان به عنوان مدیر جوان در فوتبال ایران عملکرد پدیده با توجه به بضاعتی که داشت را چطور ارزیابی می کنید؟

ما پدیده نیستیم، اسم تیم مان شهرخودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنکه ما تیم مان پتانسیل ماندن در لیگ را بیش از سایر تیم ها داشت، کیفیت بازی مان نشان داد جایگاه واقعی ما آنجا نبود و مشکلاتی که در مشهد برایمان به وجود آوردند، واقعا این تیم تنها ماند و غریب بود و هیچکس را نداشت و آنجور که باید و شاید از تیم حمایت نشد، این تیم دو سه سال قبل در آسیا بود ولی خیلی راحت این تیم را یکسری آدم ها که نمی دانم دنبال چه منافعی بودند حاشیه وارد کردند.

یعنی اگر حاشیه سازی ها نبود، تیم شما می ماند در لیگ.

واقعا حاشیه سازی بود و بازی دوم مان با مس رفسنجان را نرفتیم و میخواستند تیم را از ما بگیرند و ما دنبال اسپانسر بودیم و اسپانسر جلو نمی آمد به خاطر اینکه چو انداخته بودند می خواهند تیم را از آقای حمیداوی بگیرند در مجموع وقایعی که اتفاق افتاد برای ما، رسانه های مشهد که شب قبل از بازی برای ما مشکل ایجاد کردند و همه چیز دست به دست هم داد و اسپانسری هم جلو نیامد و مجبور شدیم به خاطر اسپانسری که می توانست هزینه های ما را در تهران بدهد، تیم را به تهران بردیم ولی هیچ حمایتی از ما نشد. ما در ثامن بازی می کردیم و در ورزشگاه امام رضا از ما هر بازی 140 میلیون پول می خواست  در صورتی که این تیم تنها نماینده استان خراسان بود ولی در مجموع بچه های ما در زمین بازی نشان دادند یک سر و گردن از خیلی تیم ها بالاتر هستند ولی بدشانسی ها دست به دست هم داد، این به کنار، دوما ما 29 هفته فقط مشکلات داوری را داشتیم که گریبان گیر مان شد.

داود سیدعباسی هم در خصوص داوری معترض بود.

واقعا رسانه ها بپردازند، 29 هفته از بازی ها گذشت و یک صحنه نشان دهند که داور سهوا به نفع ما سوت زده باشد. بازی با هوادار گل آفساید خوردیم و 1-0 باختیم، بازی با پیکان بازیکن شان باید اخراج می شد و نشد. بازی استقلال بازیکن این تیم باید اخراج می شد، دیگر لوث شده و گفتنش فایده ندارد چون ما تیمی بودیم که تنها بودیم و وقتی تیمی تنها بود هرکس می خواهد ضربه می زند. واقعا دارم می گویم مسئولان هیات فوتبال استان ضربه مهلکی به تیم ما زدند و دوست نداشتند تیم نتیجه بگیرد و علتش هم این بود که تیم مالک داشت و خیلی جالب بود که می خواستند تیم را مجانی از مالک بگیرند خب هیچوقت اینجور نمی شود.

آخرین لیگ برتر امروز است و با فولاد بازی می کنید که با نکونام خوب کار کرده، این بازی آخر را چگونه می بینید؟

در بازی آخر هم می رویم که با تمام وجود بازی کنیم و از اعتبار تیم مان دفاع کنیم درست است که تیم مان افتاده ولی تیم های دیگر هم شاید چشم شان به این بازی باشد و مطمئن باشند با تمام وجود بچه های ما و با نفرات اصلی وارد زمین می شویم و انشالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و انشالله بچه ها شایستگی شان را نشان دهند.

داستان شهر خودرو و مطالباتی که از پرسپولیس بابت گل محمدی داشتید چه شد؟

عرضم به خدمت شما یکی از حواشی ای که می گفتم همین بود یحیی گل محمدی سه سال پیش در این تیم بوده و از این تیم به پرسپولیس رفته، پول باشگاه را ندادند و ما امسال با اینکه مشکلات زیادی داشتیم و اسپانسر نیامد روی پیراهن مان خیلی سختی کشیدیم و این پول می توانست خیلی مشکل گشای ما باشد ولی در هر صورت تا الان مقدار خیلی کمی داده اند و به تعهداتشان عمل نکرده اند ولی در این خصوص مدیریت باشگاه باید تصمیم گیرنده باشد.

آینده شهرخودرو را چطور می بینید؟ آقای حمیداوی در لیگ یک قصد تیم داری دارد؟

در جلسه ای که داشتیم با ایشان، با قدرت کارمان را ادامه می دهیم و انشالله بتوانیم تیم خوبی در لیگ یک ببندیم و اول از همه حواشی را از تیم دور کنیم و تعیین تکلیف کنیم همه چیز را تا کجا بازی کنیم، دوم اینکه تیم قدرتمندی ببندیم و سال بعد برگردیم به لیگ برتر.

خود شما قصد مربیگری ندارید؟

من کلاس های مربیگری را گذراندم که وارد عرصه مربیگری شوم ولی امسال با صحبت هایی که داشتم با اقای حمیداوی آمدم و کمک کردم و انشالله ببینیم پیشنهاد به چه صورت است ولی من فنی کار هستم و تمام تلاشم را می کنم تا در آن عرصه موفق باشم.

در مورد قهرمانی استقلال؟

استقلال نسبت به فصل گذشته که فرهاد ثبات مدیریتی نداشت و داشت از مدیریت و هیات مدیره ضربه می خورد اما امسال با آمدن آجورلو ثبات خوبی در زیر ساخت باشگاه استقلال به وجود آمد و به نظر من ایشان توانست تعامل در باشگاه را ایجاد کند و فرهاد مجیدی هم تعامل خوبی با آجورلو داشت و توانستند در لیگ برتر هم یک رکورد خوب و بدون شکست به جای بگذارند و از اینجا هم از طرف باشگاه شهرخودرو قهرمانی را به استقلال تبریک می گویم در مجموع به نظر من سالهای گذشته ثبات مدیریتی به استقلال ضربه می زد ولی امسال باشگاه ثبات داشت و توانست موفق باشد.

اگر شما خودتان در برهه ای از فصل هدایت تیم را برعهده می گرفتید باتوجه به کلاس هایی که رفته بودید، فکر می کنید می توانستید تیم را نگه دارید؟

امسال اول فصل که آمدم هجمه زیادی ایجاد شد که سیدصالحی جای مهاجری و میثاقیان آمده، من روزی که آمدم اینجا صحبتی که با آقای حمیداوی داشتم، اصلا چشم داشتی به سرمربیگری اینجا نداشتم و به قسمت مدیریت آمدم و اگر قرار بود سرمربی بشوم این فصل اولش صحبت کرده بودم که به دنبال کار مربیگری نیستم و به دنبال مدیریت هستم. برای فصل های آینده و بعد انشالله تصمیم می گیرم به چه عرصه ای وارد شوم.

اخبار داغ 

انتقاد تند گل محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس رودی ژستد در اینستاگرام از طرفداران استقلال خداحافظی کرد! لیونل مسی بهترین بازیکن فينالیسیما / عکس کریم بنزما: تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی تر عمل کند.

به گزارش خبروزشی، بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است اما مهدی قایدی بارها و بارها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899617

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟