Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:04:37 GMT

پایان رسمی دوران طلایی پرسپولیس با نایب قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۸۳۷

پایان رسمی دوران طلایی پرسپولیس با نایب قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت ۲۰ شامگاه امروز در هفته پایانی لیگ برتر برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان پایتخت همراه بود.

امید عالیشاه (۲۳) تک گل این بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

این دیدار در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که نماینده شیراز میزبان بود اما مشکلات ورزشگاه خانگی فجرها باعث شد تا این دیدار بدون تماشاگر در تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این دیدار در حالی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس همراه بود که فجر شهید سپاسی در دقیقه ۲ روی ارسال از کرنر احمد زنده روح و ضربه سر مدافع بلند قامت تیمش تیر افقی دروازه احمد گوهری را به لرزه انداخت تا خطر جدی دروازه پرسپولیس را تهدید کند.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس که به دلیل نبود ۹ بازیکن، تغییرات گسترده‌ای را در ترکیب خود ایجاد کرده بود مالکیت توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتند تا امید عالیشاه در دقیقه ۲۳ بتواند تور دروازه فجر شهید سپاسی را به لرزه در آورد.

فجر که سقوطش به لیگ یک مسجل شده بود چیزی برای از دست دادن نداشت تا بازی جسورانه‌ای را انجام دهد اما تلاش‌های این تیم در ضد حمله راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم با بازی رو به جلو و شجاعانه فجر همراه بود. بازیکنان فجر با تعداد هافبک‌های فراوان توانستند بازی‌سازی پرسپولیس را مختل کرده و با توپ‌های مستقیم خود باعث شوند احمد گوهری چندین بار وادار به واکنش جدی شود.

با این حال تجربه خط دفاعی پرسپولیس و مدیریت آنها روی توپ باعث شد تا این تیم بازی را با کسب سه امتیاز به پایان برساند و بدون احتساب نتیجه بازی با تراکتور که کمیته انضباطی درباره آن تصمیم گیری خواهد کرد به امتیاز شصتم برسند.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر که فراز و نشیب‌های زیادی در فصل جاری داشت به دومی در مسابقات این فصل تن داد تا استقلال تهران بتواند جام را از آنها بگیرد.

فجر شهید سپاسی نیز که سقوطش به لیگ یک مسجل شده بود با ۱۷ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

کد خبر 5505775

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس فجر شهید سپاسی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مجمع فدراسیون فوتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فدراسیون فوتبال کشتی فرنگی فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد شهاب الدین عزیزی خادم علیرضا بیرانوند فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم

تیم ملی ایتالیا با حضور ستارگانی چون دل پیرو، توتی، مالدینی، نستا و کاناوارو در فینال این رقابت ها بازی را در وقت های اضافه به فرانسه واگذار کرد و نتوانست جام قهرمانی را به خانه ببرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است