Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:03:33 GMT

پرسپولیس با برد مقابل فجر لیگ را تمام کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۷۹۲۲

پرسپولیس با برد مقابل فجر لیگ را تمام کرد

فجر سپاسی شیراز که در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. امید عالیشاه در دقیقه 24 تنها گل این بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده (55 - دانیال کردستانی)، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی (46- رضا خانی)، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری (77 - اتابک زارعی)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی (88 - علی فاتح).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان (62 - سعید آقایی)، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، امید عالیشاه (79 - محمدمهدی مهدیخانی)، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (62 - فرشاد فرجی) و حامد پاکدل (74 - محمد عمری).

داور: روح‌الله شریفی

نیمه اول
دقیقه 3:
 ارسال کرنر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر بازیکنان فجر سپاسی همراه شد که توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 9: شوت سنگین کمال کامیابی‌نیا به سمت دروازه فجر سپاسی با مانعی به نام ایمان صادقی درون دروازه این تیم مواجه شد.

دقیقه 18: امید عالیشاه نفوذی به محوطه جریمه فجر سپاسی داشت که باعث به هم ریختگی خط دفاعی این تیم شد، اما در نهایت این موقعیت ثمری برای پرسپولیس نداشت.

دقیقه 24: عالیشاه از پشت محوطه جریمه فجر سپاسی اقدام به شوتزنی کرد که توانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 35: سیدجلال حسینی از سمت راست ارسالی روی دروازه داشت که با ضربه سر سیامک نعمتی همراه و توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 1+45: ارسال روی دروازه پرسپولیس، ضربه سر مهاجم فجر سپاسی را به دنبال داشت و احمد گوهری توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

نیمه دوم
دقیقه 50:
 احمد زنده‌روح از تیم فجر سپاسی شیراز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 69: شوت از پشت محوطه جریمه محمد کاظمی توسط احمد گوهری به کرنر رفت.

دقیقه 80: امید منصوری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 89: محمدمهدی مهدیخانی و احسان پهلوان در موقعیت خوبی قرار گرفت، اما این دو بازیکن در فرصتی مناسب مغلوب مدافعان فجر سپاسی شدند.

دقیقه 2+90: سیدجلال حسینی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان عنکبوت مقدس پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو فجرسپاسی پرسپولیس لیگ برتر ۲۱ آبله میمونی متروپل آبادان عنکبوت مقدس پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو فجر سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های وستهام و لیورپول در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه لندن با قضاوت آنتونی تیلور برگزار شد که در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این دیدار دست به اقدام عجیبی زد. کلوپ محمد صلاح و داروین نونیز را بر روی نیمکت قرار داد و به جای آن‌ها هاروی الیوت و کودی خاکپو در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

برخلاف جریان بازی این تیم میزبان بود که موفق شد در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد. جرد بوون با ضربه سر موفق شد روی ارسال محمد کودوس دروازه آلیسون را باز کند. قرمزهای آنفیلد باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش علی‌رغم بازی مالکانه، نیمه اول را با شکست به پایان رساندند.

لیورپول نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۴۸ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، نفوذ لوئیز دیاز از سمت چپ محوطه جریمه وستهام با پاس در عرض به اندرو رابرتسون رسید و ضربه او در میان مدافعین وستهام وارد دروازه آرئولا شد تا هواداران لیورپول به برتری در این دیدار امیدوار شوند.

فشار حملات لیوپول ادامه داشت و در دقیقه ۶۵ به گل برتری دست پیدا کردند. آلوارز روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد تاثیر گذاشت اما توپ هر جوری که بود به کودی خاکپو رسید. ضربه والی او در حالیکه به بیرون می‌رفت به اوگبونا، سوچک و سرانجام آرئولابرخورد کرد تا وارد دروازه شود. در نهایت گل به خودی به نام آلفونس آرئولا ثبت شد.

وستهام اصلا دوست نداشت این دیدار خانگی را بدون امتیاز به پایان برساند. در دقیقه ۷۷ ارسال جرد بوون در بین مدافعین لیورپول با ضربه سر تماشایی میکائیل آنتونیو همراه شد تا برای دومین‌بار دروازه آلیسون بکر باز شود. محمد صلاح در دقیقه ۷۹ وارد میدان شد که قبل از ورود با یورگن کلوپ وارد بحث و درگیری لفظی شد.

با این نتیجه تیم فوتبال لیوپول ۷۵ امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند، در مقابل وستهام با ۴۹ امتیاز در رتبه هشتم ایستاد. با این اوصاف لیورپول شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و آرسنال و منچسترسیتی امیدهای اصلی فتح لیگ جزیره هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد