Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این دوره از رقابت‌ها تیم بهداشت و درمان نزاجا با نتیجه ۲ بر یک توانست در فینال با غلبه بر تیم مرکز آموزش ۰۲ تهران به مقام قهرمانی دست یابد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم مرکز ۱۳۰ بجنورد نیز با غلبه ۲ بر صفر بر تیم هوانیروز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت. 

فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی همواره در حفظ آرمان‌های نظام اسلامی مجاهدت و تلاشی توام با ایثارگری دارد و ورزش نیز از جمله ابزارهای تزکیه نفس و حفظ آمادگی روحی و جسمی نیروهای مسلح به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ستاد حاتم سیفی با تاکید بر اینکه ارتش در زمینه ترویج ورزش همواره پیشرو بوده است، بیان کرد: در مسابقات والیبال نیروی زمینی ارتش در دور نهایی ۱۶ تیم برتر از یگان های این‌نیروی به رقابت پرداختند.

رقابت‌های والیبال نیروی زمینی ارتش با شرکت ۱۶ تیم و ۲۰۰ ورزشکار به میزبانی گروه ۱۱ توپخانه ارتش از هفتم تا ۱۲ خرداد در سالن ۲ هزار نفری شهید کنعانی مراغه برگزار شد.

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران والیبال مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران والیبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران والیبال مراغه نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی

دریافت 25 MB کد خبر 6090683

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی