Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فجرسپاسی و پرسپولیس در تهران بازی هفته آخر لیگ بیست و یکم را برگزار کردند که این بازی با نتیجه 1-0 تمام شد
به گزارش آریا، فجرسپاسی و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و این بازی با تک گل امید عالیشاه با نتیجه 1-0 به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده (55 دانیال کردستانی)، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی (46 امیر محمدی نژاد)، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری (77 اتابک زارعی)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی
سرمربی فجرسپاسی: مجتبی سرآسیایی
ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان (61 سعید آقایی)، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (61 فرشاد فرجی)، امید عالیشاه (79 محمدمهدی مهدی خانی)، حامد پاکدل (74 محمد عمری)
سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی
در آخرین بازی این فصل لیگ برتر ایران دو تیم فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به نایب قهرمانی احتمالی پرسپولیس و سقوط قطعی فجرسپاسی، این دیدار حالت تشریفاتی داشت. یحیی گل‌محمدی در غیاب 10 بازیکن شاخص خود با ترکیبی از بازیکنان اصلی و باجربه وارد زمین شد و توانست در نیمه نخست با شوت دقیق امید عالیشاه از نقطه چسبیده به محوطه جریمه، دروازه ایمان صادقی را که برابر تیم سابق بازی می‌کرد، باز کند.
فجرسپاسی که در دقیقه 3 یک ضربه به تیرک دروازه پرسپولیس زده بود، در ادامه هم چند فرصت داشت اما شاگردان یحیی گل‌محمدی با درخشش احمد گوهری از دروازه خود محافظت کردند. با این نتیجه پرسپولیس بدون احتساب دیدار تراکتور 60 امتیازی شد و توانست در رتبه دوم قرار بگیرد و فجر با این باخت به رتبه شانزدهم سقوط کرد.
شرح گل:
فجرسپاسی صفر - پرسپولیس 1 (امید عالیشاه - دقیقه 24): امید عالیشاه در جلوی محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از دریبل ملائی شوت خود را روانه دروازه کرد که توپ به گوشه دروازه رفت و صادقی نتوانست مانع از باز شدن دروازه تیمش بشود.
دقایق حساس:
دقیقه 9: ارسال رضاییان با ضربه سیدجلال همراه شد که توپ به بیرون رفت.
دقیقه 10: شوت کمال کامیابی‌نیا پس از برخورد به مدافع فجر با واکنش صادقی تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 35: ارسال سیدجلال حسینی از جناح راست با ضربه سر سیامک نعمتی همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 69: شوت حمید کاظمی از پشت محوطه با واکنش احمد گوهری تبدیل به کرنر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فجرسپاسی پرسپولیس یحیی گل محمدی امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس