Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سید «محمد باقرزاده » عصر پنجشنبه در نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم سردار سعید مجیدی و شب هفت شهید اقتدار و صنعت دفاعی احسان قدبیگی افزود: ملت ایران یک چیز را به دشمنان ثابت کرده‌اند که دیگر نسیه با دشمنان حساب نکرده و معاملات ما با آنان نقد است.

وی ادامه داد: پاسخ متقابل فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان در مدت ۲ تا سه سال اخیر پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ثابت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ملت ایران این مجال را به دشمنان نمی دهد که آنان گمان داشته باشند حرکت‌های موذیانه و شهادت‌هایی که برای ما رقم می خورد را فراموش کرده ایم.

سردار باقرزاده عمل به احکام در کنار نماز خواندن، مسجد رفتن و حج رفتن را از جمله مهمترین هندسه و فلسفه سیاسی امام راحل(ره) دانست و گفت: پیام امام راحل(ره) به فرزندان حود عمل به وظیفه احکام الهی بود و این مهم در مدت چهار دهه گذشته رمز عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی بوده‌است.

وی یاد آور شد: در دوران دفاع مقدس وقتی دشمنان اسلام و قرآن علیه ایران اسلامی هجمه کردند ملت ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه و امام خمینی(ره) استمرار و ایستادگی در برابر دشمنان را انتخاب کرده و به پیروزی دست یافتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید مصطفی چمران فرمودند وقتی شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد شناخته می شود، مرد به دنبال عافیت نبوده و به دنبال شهادت طلبی است.

سردار باقرزاده اظهار داشت: شهدا، راه شهادت را انتخاب کردند و با اهدای خون خود صدق در وفا را نشان دادند.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی یک میدان زور آزمایی جبهه استکبار با ماموریت صدام بود که در مقابل انقلاب اسلامی شکل گرفته بود و مردم ایران اسلامی نشان دادند در انجام تکلیف ذره‌ای کوتاهی نمی کنند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت ایران با دست خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند و افتخار و عزت برای کشور آفریدند وجود گلزارهای شهدا سند افتخار آفرینی مردم کشور است.

سردار باقرزاده افزود: دشمن این درس را در دوران دفاع مقدس فراموش کرد و وقتی جریان بیداری در کشورهای عربی ظهور کرد تلاش کردند با جریان انقلاب اسلامی نیز زور آزمایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بخت خود را آزمایش کردند و در میدانی و جبهه‌ای وسیع تر در سوریه، عراق و یمن خود را در مصاف با جریان مقاومت قرار دادند و بار دیگر شانس خود را آزمایش کنند و غافل از اینکه رزمندگان اسلام با کوله باری از تجارب گرانقدر که در جنگ به دست آورده بودند در میدان حاضر یافته‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرزندان ایران اسلامی در جنگ سوریه ژنرال‌های روسی را مبهوت کردند و آنان پذیرفتند که نیروهای زمینی ما بر آنان سرآمد است.

وی ادامه داد: نباید به دلیل برخی ناملایمات اقتصادی، بازگشت به گذشته نه چندان مطلوب داشته باشیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ولایت پذیری به این معنا است که در صحت تصمیمات و راهبردهایی که امام مسلمین برای انقلاب در گام دوم انقلاب ترسیم کرده است تردید نکنیم.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک استان مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح ایران اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،سردار فدوی امروز در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری که به‌منظور بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهارداشت: همه توانمندی‌ های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما با انجام عملیات همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد.

وی افزود: در عملیات وعده صادق در واقع ما با هم پیمانان رژیم منحوس اسرائیل یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم و  توانستیم  قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا نمایان کنیم؛ این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که چند ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکیدکرد: خون سردار شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد؛ همه توانمندی‌‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه برسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی در دنیا برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس آمریکا بار‌ها به‌طور مستقیم با ما مقابله کرد اما  اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در حوادثی مانند صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس  حدود 40 هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند؛ این شهادت سبب شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است،‌ گفت: در بیش از 92 درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می یابد تا به ظهور ختم شود.

وی با عنوان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چرا که خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می کند.

گفتنی است؛نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی