Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا از اندیشه و افکار امام (ره) به عنوان میراث ماندگار در جهان اسلام یاد کرد و گفت: می‌توان با ارج نهادن به افکار و اندیشه های امام (ره) به حیات این انقلاب نیرویی دوباره بخشید.

سرهنگ «بهرام میرزایی» به جنگ روانی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: امام راحل (ره) می فرمایند هرگاه دشمن از کار شما عصبانی شد بدانید که کار درستی انجام داده اید و هر وقت از کار ما تمجید کرد بدانید که در کارتان خللی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باید ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) به ویژه برای نسل های آینده انقلاب به درستی شناسانده و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حفاظت و حراست از انقلاب و مقابله با توطئه های دشمنان مطابق با سیره عملی آن روشن‌ضمیرِ آگاه، تشریح شود.


امام جمعه موقت جوانرود نیز با اشاره به ابعاد شخصیتی امام (ره) گفت: ویژگی‌های عظیم و فضائل اخلاقی که در وجود امام (ره) بود ایشان را منحصر به فرد کرده بود.

ماموستا «محمدعزیزحسامی» افزود: با نگاه به ابعاد مختلف زندگی امام (ره) از هر جهت عبادت، سیاست، زهد و تقوا و ساده زیستی، بی نظیر و ممتاز بوده است و مثل و مانندی برای ایشان وجود ندارد.

وی اظهار داشت: امام راحل الگو و اسوه ساده زیستی بود و همه جوانان و نسل جدید باید با خصوصیات اخلاقی ایشان بیشتر آشنا شده و از این الگوی متعالی درس زندگی بیاموزند، این ویژگی‌های امام موجب شد تا او را در بین رهبران دنیا متمایز و متفاوت کند.


شعر و ادبیات و چندبرنامه فرهنگی متنوع و تجلیل از برگزیدگان شعر ادبیات از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب‌ها محمد رسول الله امام خمینی جوانرود کرمانشاه جمهوری اسلامی ارتحال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد رسول الله امام خمینی جوانرود محمد رسول الله امام خمینی جوانرود کرمانشاه جمهوری اسلامی ارتحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)