Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویرجیل فن دایک معتقد است جورجینیو واینالدوم باید به تیم ملی دعوت شود و کیفیت لازم برای همراهی لاله های نارنجی را دارد.

طرفداری | ویرجیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند همراه با لوئیس فن خال در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بلژیک حاضر شد و در مورد جورجینیو واینالدوم و عدم دعوت این بازیکن به تیم ملی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویرجیل فن دایک در این کنفرانس خبری گفت:

جورجینیو واینالدوم با کیفیتی که دارد، متعلق به تیم ملی هلند است و باید در تیم حضور داشته باشد اما من سرمربی نیستم. البته که او در بهترین لحظات دوران حرفه ای خود نیست. جورجینیو باید تصمیمی که سرمربی گرفته را بپذیرد و تمام تلاشش را برای بازگشت به تیم ملی انجام دهد. واینالدوم هم در داخل و هم در خارج از زمین برای تیم ملی مهم است. خواهیم دید. او الان در حال استراحت و تمرکز روی فصل آینده است که به زودی آغاز خواهد شد. برای او مهم است که بداند در باشگاهش چه جایگاهی دارد. باید دوباره لبخند به چهره او بیاید. این چیزی است که همه دلتنگش هستیم و من هم می خواهم آن را دوباره ببینم. مطمئن هستم که با کیفیت و ذهنیتی که دارد، به زودی دوباره او را در تیم ملی خواهیم دید.

اخبار داغ 

انتقاد تند گل محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس رودی ژستد در اینستاگرام از طرفداران استقلال خداحافظی کرد! لیونل مسی بهترین بازیکن فينالیسیما / عکس کریم بنزما: تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!

تغییر نام استقلال باید طبق روال پیش برود.

طرفداری | وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت:

هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود:

متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت:

استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد:

حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر