Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی پنجشنبه به شهرستان بستان‌آباد سفر کرده، بعد از ظهر امروز در دیدار با ایثارگران و نخبگان شهرستان با بیان اینکه هدف دولت این است که پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال ۱۴۰۲ تکمیل شود، ادامه داد: این هدف با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دولت سیزدهم این است که فارغ از مسائل موجود از حداکثر ظرفیت‌های کشور برای اهداف نظام استفاده کند. دولت سیزدهم خود را دولت مردم و دولت نظام می‌داند و رئیس جمهور در بکار گیری مدیران نیز بر توانمندی آنها تأکید دارند و مبنا خدمت به نظام و مردم است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مدیران کل بنیاد بر اساس ۱۰ شاخص بررسی شدند و بر اساس نظر کارشناسی مشخص شد ۲۳ مدیرکل نیاز به تغییر دارند و ۷ مدیرکل باید تثبیت شوند البته استعلام لازم در زمینه تخلفات از دستگاه‌های مسئول انجام گرفت. مسئله این است که تیم مدیریتی بتواند اهداف روشن و مشخص دولت را با استفاده از همه ظرفیت‌ها محقق کند و دولت تلاش کرده است در این زمینه به دام سیاست‌بازی نیفتد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت و تشویق اقدامات مثبت در بخش‌های مختلف، گفت: علاوه بر این باید نسبت به نقد و اصلاح برخی عملکردها و رفتارها اقدام کرد. وقتی دولتی خود را مردمی می‌داند نسبت به اصلاح رویکردهای دچار مشکل اقدام خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور بر حل مشکلات در منطقه فارغ از نگاه به مرکز، گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین سرمایه اجتماعی کشور بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد و مثلاً در موضوعات فرهنگی مشاهده می‌کنیم که مردم به صورت خالصانه در میدان وارد می‌شوند و تهاجم دشمن را پاسخ می‌دهند که نمونه آن در سرود «سلام بر فرمانده» را مشاهده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید :

قاضی‌زاده هاشمی: اتحادیه بنیادهای شهید در محور مقاومت را ایجاد می‌کنیم واکنش جمعیت ایثارگران به تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید با موسسه شهدای عراق : چگونه جای قاتل و شهید را عوض کرده اید؟ + واکنش بنیاد شهید ضرب و جرح با داس سبب برکناری رییس بنیاد شهید کلاردشت شد/ عکس

۲۱۲۲۰

کد خبر 1637542

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی سیدحسن قاضی زاده هاشمی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی خدمتكار آرانی، مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در گفتگوی رادیویی در مورد آغاز طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی در استان تهران اظهار كرد: این طرح اواخر سال گذشته در سازمان امور اجتماعی وزارت كشور طراحی و پیاده‌سازی آن آغاز شد. مشاركت مردمی همواره یكی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است كه نیازمند بسترسازی برای حضور مردم به صورت نظام‌مند در جهت حل مسائل حوزه‌های مختلف فراهم شود كه وظیفه متولیان است.

او در این باره افزود: در سازمان امور اجتماعی كشور وزارت كشور، ناظر به مسائل اجتماعی و فرهنگی در موضوع كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعی، دغدغه مشاركت مردمی وجود داشت و به این نگاه این طرح طراحی شد. در طرح ملی نهضت مشاركت اجتماعی تلاش می‌شود كار شناسایی دقیق ظرفیت‌های مردمی كشور به‌ویژه استان تهران صورت گیرد كه در سال‌های گذشته صورت نگرفته است. پس از این مرحله، ارزیابی ظرفیت‌ها در دستور كار قرار می‌گیرد و پس از آن نیز استفاده از ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف است.

آرانی خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تمهید مقدمات و بسترسازی‌ها تا اوایل تابستان و اواخر بهار صورت گرفته تا از آغاز تابستان بتوان ظرفیت مردمی را به كار گرفته و به صورت بهینه از آن در جهت حل مسائل مختلف استفاده شود.

مدیركل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به ارتباط نزدیك دستگاه‌های اجرایی با مجموعه‌های مردمی گفت: سازمان بهزیستی، كمیته امام خمینی (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری‌ها با مجموعه‌های مردمی در ارتباط هستند كه باید دور یك میز قرار گرفته و داشته‌ها و ظرفیت‌های مردمی را به میدان آورده و در فضای روشن از آنها به صورت هدفمند استفاده شود.

او لازمه برنامه‌ریزی روشن را تعریف گام‌های اجرایی و زمان‌بندی‌های مناسب دانست و ادامه داد: تا اواخر خردادماه شناسایی و ارزیابی اولیه صورت می‌گیرد و از اوایل تابستان در سطح كشور استفاده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود سكوی ظرفیت‌های مردمی استان تهران را در فضای مجازی بالا آورده تا برای همه ارگان‌ها و همه نهادها قابل شناسایی و استفاده باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است