Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد سهرابی گفت: مسابقات مسافت آزاد چریکی از ۱۰ خرداد با حضور ۱۴۰ نفر از بهترین خلبانان پاراگلایدر ایران در سایت ویس قرنی کرمانشاه آغاز شده است.

باتوجه به پیشینه خوب کرمانشاه در بحث برگزاری مسابقات، شرایط جغرافیایی مناسبت و حمایت مسئولین، میزبانی مسابقات مسافت آزاد چریکی به این استان داده شد. در روز اول این مسابقات بیش از ۵۰ خلبان بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر و در روز دوم هم حدود ۲۵ خلبان بیش از ۲۵۰ کیلومتر را پرواز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سهرابی، استقبال خلبانان پاراگلایدر از مسابقات کرمانشاه خوب بوده، شاید تا حدود یک دهه پیش برای برگزاری مسابقات پاراگلایدر بیش از ۲۰ خلبان نداشتیم، اما اکنون حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ خلبان مسابقه‌ای داریم که اکثر آن‌ها عناوین آسیایی دارند. این پتانسیل‌ها باعث شده تا در چند سال اخیر تمام رکورد‌های مسافت آسیایی هم در بخش بانوان و هم آقایان در کرمانشاه شکسته شود.

مسئول کمیته مسابقات انجمن پاراگلایدر کشور گفت: باتوجه به شرایط فوق العاده کرمانشاه، برای اولین بار مجوز برگزاری مسابقات جهانی این رشته را به میزبانی کرمانشاه گرفته ایم و قرار است از ۲۵ مرداد ماه این استان میزبان خلبانانی از کشور‌های مختلف دنیا باشد.

ثبت نام برای شرکت خلبانان در این رویداد آغاز شده، افزود: تاکنون خلبانانی از ۱۷ کشور ثبت نام کرده اند و پیش بینی می‌شود حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از برترین خلبانان پاراگلایدر دنیا در این مسابقات حضور پیدا کنند. محل برگزاری این رقابت‌ها سایت ویس قرنی است  یکی از سه سایت استاندارد ایران در رشته پاراگلایدر است که شرایط بسیار مساعدی برای برگزاری مسابقات پاراگلایدر دارد.

 شرایط جغرافیایی این سایت بگونه‌ای است که یک تپه در داخل یک دشت وسیع قرار گرفته و از این منظر چند خلبان می‌توانند به صورت همزمان از چند جهت از آن تیک آف داشته باشند. همچنین وجود جاده دسترسی مناسب، قرار نگرفتن در حوزه نظامی و امنیتی، امکان فرود بالگرد و نزدیکی به مرکز فوریت‌های پزشکی از دیگر مزیت‌های این سایت پروازی استاندارد است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش در کرمانشاه برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس