Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حمید سجادی امشب در نشست عمومی با اقشار مختلف مردم و مسئولان در اهر اظهار کرد: در بازدیدی که از این اثر ارزشمند تاریخی داشتیم،حضور در محوطه و صحن این بقعه معنویت و حال خاصی را به بازدیدکننده منتقل می‌کند که ان‌شالله، مطالبات مردم و مسئولان شهرستان را که در خواست ثبت جهانی این اثر مهم تاریخی را دارند به مسئولان ذیربط منتقل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تام‌الاختیار دولت افزود: خوشبختانه قبل از سفرهای استانی اکیپی به مناطق مختلف اعزام و اطلاعات لازم منطقه در زمینه‌های مختلف جمع‌آوری می‌شود که نمایندگان دولت آمادگی لازم را برای حضور در این مناطق و شهرها را داشته باشند.

وی افزود: مشکلات شهرستان‌های اهر و هریس در حوزه آب و فاضلاب، صنایع تبدیلی، اشتغال و کارآفرینی مشترک بوده و در شهرستان اهر مشکل اینترنت، آنتن دهی تلفن همراه، کمبود آب کشاورزی،(تکمیل کمربندی شرقی و غربی که اعتبارات ازمنابع ایمن‌سازی راه‌های اصلی لحاظ شده) و در خصوص استادیوم ۵ هزار نفری نیز با ارتباطی که امروز  با تهران در شرکت توسعه و معاونت فنی مهندسی داشتیم،پیگیری شدیم که در صورت  حل معارض و تملک همچنین جابجایی، اعتبارات لازم اختصاص یابد و در خصوص بازدید از بیمارستان اهر نیز تقاضای ۱۰ میلیارد تومان داشتند که در گزارش لحاظ خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار دولت در این سفر به اهر اختصاص اعتبار برای احداث مصلای نماز جمعه و ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی تقویت مراکز آموزش عالی از جمله دانشکده پرستاری، دانشگاه آزاد، ایجاد دانشکده فرش از دیگر خواسته‌های مردم و مسئولان بود که این مورد و سایر درخواستهای اعلامی را منعکس خواهیم کرد.

 وزیر ورزش و جوانان به پروژه‌های ورزشی وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: ۶ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور داریم که در 9 ماه گذشته با یک حرکت جهادی، ۶۲۱ پروژه ورزشی را با ۶۲۲ میلیارد تومان به اتمام رسانده‌ایم. 

وی همچنین با عذرخواهی از حاضران به جهت عدم لحاظ فرصت برای بهره مندی از نقطه نظرات حاضران در این نشست ها گفت: در شهرستانها نمایندگان آحاد مختلف به انتخاب شهرستان در اینگونه جلسات نظرات و پیشنهادات مطالبات و منطقه‌ای را ارائه کنند، امروز فرصت نشد، یا برنامه‌ریزی نشد و یا وقت کم بود که از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان اهر هریس بقعه شیخ شهاب الدین اهری صنایع تبدیلی اشتغال و کار آفرینی ثبت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز