Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:21:06 GMT

ترافیک در محور بجنورد-آشخانه سنگین است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۴۴۷

ترافیک در محور بجنورد-آشخانه سنگین است

سرهنگ مهدی کیوان نژاد شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون حجم ترافیک در بزرگراه فاروج-بجنورد-جنگل گلستان افزایش یافته است، ترافیک بویژه در جاده قدیم بدرانلو بسیار زیاد و سنگین است.

رییس پلیس راه بجنورد افزود: امروز شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی تردد جاده‌ای استان در مقایسه با دیروز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان نژاد با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در مسیر آشخانه- بجنورد گفت: این محور برای اجرای عملیات عمرانی و پایدارسازی این جاده اصلی بسته است و ترافیک از آشخانه-بجنورد از مسیر جایگزین یعنی جاده قدیم بدرانلو انجام می شود. 

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان عبوری از جاده قدیم بدرانلو توصیه می شود با توجه به اینکه عرض این محور کم و جاده بدون شانه است، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از تخلف تجاوز به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند همچنین از رانندگان تقاضا می شود فاصله طولی ایمن و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
سرهنگ کیوان نژاد افزود: به رانندگان عبوری از محور بجنورد-  آشخانه در جاده قدیم بدرانلو، توصیه می‌ شود از رفتارهای پرخطر رانندگی پرهیز کنند.

رییس پلیس راه بجنورد گفت: رانندگان از شتابزدگی خودداری کرده و با حوصله برانند.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

برچسب‌ها بجنورد پلیس راهور ناجا خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد پلیس راهور ناجا خراسان شمالی بجنورد پلیس راهور ناجا خراسان شمالی جاده قدیم بدرانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال