Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان بیان کرد اگر پیش از انتصاب او به این سمت پرسیده می‌شد کدام تیم نامزد اول سقوط به لیگ دسته اول است، وی نام نفت MIS را می‌برد.

مهاجری صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش طرفداری، محمدرضا مهاجری درباره بقای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال بیان کرد:

خدا را شکر می‌کنم که امانتداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سخت به این هدف رسیدیم و همه عوامل باشگاه در بقای تیم تأثیرگذار بودند. بازیکنان از خیلی چیزها گذشتند و هواداران و مدیران دست به دست هم دادند تا کار ما نتیجه داد.

وی در مورد کار دشوار نفتی‌ها برای بقا در لیگ برتر و اینکه آیا فکر می‌کرد که بتواند زردپوشان MIS را در لیگ برتر حفظ کند، اظهار داشت:

اگر کسی قبل از حضورم در نفت از من می‌پرسید کدام تیم نامزد اول سقوط است، می‌گفتم نفت مسجدسلیمان! تیم شهر خودرو در آن مقطع بیدار شده بود و نفت را در مسجدسلیمان و فجر سپاسی را در شیراز شکست داده بود. فجر هم در جدول بالاتر از ما قرار داشت.

 سرمربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از شاگردانش بیان کرد:

بازیکنان ما زحمت کشیدند و بازی‌های بسیار خوبی ارائه کردند؛ به‌ویژه مقابل استقلال. ما در این مسابقه عماد میرجوان، چهار مهره تأثیرگذار و ملی‌پوشان امید خود را در اختیار نداشتیم و سایر نفرات، به‌خوبی از اعتبار نفت مسجدسلیمان دفاع کردند.

مهاجری در خصوص دیدار با استقلال در هفته پایانی لیگ برتر خاطرنشان کرد:

استقلال در این فصل شایستگی خود را ثابت کرد و همه رکوردها را زد. استقلال با تمام ملی‌پوشان خود به میدان رفت و مقابل صد هزار هوادار بازی کرد. همه تماشاگران منتظر سوت پایان بازی و جشن قهرمانی بودند و دیدند که بدون ضد فوتبال، توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا 30 درصد قرارداد باقیمانده مربیان و بازیکنان نفت مسجدسلیمان به آنها پرداخت شده است یا خیر، تصریح کرد:

ببینید در ایران چه باشگاهی صد درصد قراردادها را پرداخت کرده است. در این باره با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و امیدوارم باقیمانده قرارداد بازیکنان پرداخت شود. 

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره کیفیت لیگ بیست‌ویکم عنوان کرد:

لیگ امسال کیفیت لازم را نداشت که شاید به‌خاطر شرایطِ پس از شیوع کرونا بود. چند تیم لیگ برتری مانند نساجی خانه‌به‌دوش بودند و کیفیت برخی تیم‌ها می‌توانست بالاتر از این باشد.

 

اخبار داغ 

انتقاد تند گل محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس رودی ژستد در اینستاگرام از طرفداران استقلال خداحافظی کرد! لیونل مسی بهترین بازیکن فينالیسیما / عکس کریم بنزما: تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • نجات ژیل ویسنته از سقوط با علیپور
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم