Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@17:25:16 GMT

توتولو از کادر فنی کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۵۰۵

توتولو از کادر فنی کنار گذاشته شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران توتولو را از کادر فنی کنار گذاشت.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه پنج‌شنبه‌شب در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ایران با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورد. این شکست در حالی برای تیم ملی والیبال ایران به دست آمد که روز گذشته صربستان با نتیجه سه بر دو مقابل ایران پیروز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پایان سه ست بازی که با برتری صربستان همراه شده بود،‌ دو تیم توافق کردند که یک ست دیگر بازی ادامه پیدا کند و ست چهارم نیز ۲۵ بر ۱۹ به سود تیم ملی والیبال صربستان به پایان رسید تا در مجموع ایران با نتیجه ۴ بر صفر شکست بخورد! 

پس از این شکست و در پایان اردوی تدارکاتی توماس توتولو با نظر بهروز عطایی از کادر فنی تیم ملی والیبال ایران جدا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مورد گفت: توماس توتولو با توجه به آشنایی‌ای که از همراهی حدود ۶ ماهه با تیم ملی داشت، در کنار تیم قرار گرفت تا با این آگاهی مسیر حرکتی تیم در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان شکل بهتری بیابد. در این حد فاصل که توتولو به تیم اضافه و کارهای فنی انجام شد هر دو به این جمع‌بندی نهایی رسیدیم که سلائق و مدل کار ما با هم تفاوت دارد و این اختلاف سلیقه شاید سبب شود که روند حرکتی تیم دچار چالش شود و نتوانیم به اهدافی که مد نظرمان است برسیم.

او با تاکید بر اینکه این جدایی ربطی به دو بازی تدارکاتی اخیر با تیم ملی صربستان ندارد، تصریح کرد: سبک تمرینی و نوع تحلیل بازی‌ ما دو نفر تفاوت ساختاری عمده داشت و امکان همسوشدن نبود. به همین دلیل طی صحبتی که با توتولو داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که قطع همکاری شود و مسیر را با دیگر افراد گروه ادامه دهیم.

عطایی در پایان با بیان اینکه با توماس توتولو به هیچ وجه اختلاف رفتاری نداشته است، اظهار کرد: توماس انسان خوب، کاربلد و موجهی است و بحث اصلی تفاوت سلیقه در نوع تمرین، آنالیز و تحلیل از تیم‌ها بود و این مسیر به انجام درست کار کمک نمی‌کرد. به همین دلیل خیلی راحت با هم به این جمع‌بندی رسیدیم که این همکاری ادامه نداشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: والیبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت ماه تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد. علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر: 1229503 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد