Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@19:48:56 GMT

یارانه جدید چه زمانی قابل برداشت می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۵۱۸

یارانه جدید چه زمانی قابل برداشت می‌شود؟

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها افرادی جدیدی که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی را دریافت می‌کنند را معرفی کرد. وی همچنین درباره اینکه یارانه‌ها چه زمانی قابل برداشت می‌شود، توضیح داد. هفته پیش بود که یارانه جدید برای عده‌ای که یارانه خود را در مرحله اول دریافت نکرده بودند، واریز شد؛ اما یارانه واریزی قابل برداشت نبود و افراد نمی‌توانستند از آن استفاده کنند و یکی از سوالات مهمی که مطرح است، زمان برداشت یارانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پاسخ به این سوال که یارانه جدید کی قابل برداشت می‌شود، گفت: وزارت رفاه به ما تاریخ دقیق واریز یارانه‌ها را اعلام نکرده است؛ فعلا اعلام کردند که موضوع در حال بررسی بوده و به محض اینکه بررسی‌ها تمام شود، به ما ابلاغ می‌کنند که ما بتوانیم امکان برداشت را فراهم کنیم.

حسینی ادامه داد: مساله دیگر این است که وزارت رفاه در سامانه حمایت قسمت دیگری را باز خواهد کرد که افرادی که تقاضای بازبینی داشتند بتوانند مدارک و مستندات خود را ضمیمه کنند؛ این موارد کمی زمان‌بر است؛ به محض نهایی شدن، امکان برداشت فراهم خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پایان اظهار داشت: افرادی که یارانه آن‌ها قطع بوده به دریافتی‌ها اضافه خواهند شد؛ همچنین برخی از افراد که جدیدا ثبت‌نام کردند نیز یارانه دریافت خواهند کرد. زمانی که اطلاعات افرادی که جدید ثبت نام کردند، بررسی شود، برای آنان نیز یارانه واریز خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: یارانه جدید یارانه یارانه واریزی برداشت یارانه سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها قابل برداشت یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!

عضو کمیته استیناف گفت: محرومیت های یک جلسه ای تعلیقی که قطعی شده دیگر در کمیته استیناف قابلیت بررسی ندارد.

طرفداری | مهدی دادرس در خصوص اینکه گفته می شود درخواست باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت یک جلسه ای سید حسین حسینی رد شده است، صحبت هایی را انجام داد.

مهدی دادرس به آنا گفت:

برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

وی در خصوص اینکه در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت دانیال اسماعیلی فر هم چنین شرایطی برقرار است، تاکید کرد:

رای کمیته انضباطی دانیال اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و اگر رای قطعی نباشد می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند در غیر این صورای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف همچنین در مورد اینکه آیا درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته لانضباطی در مورد اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت:

چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟