Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@16:41:22 GMT

آمادگی آاس رم برای تمدید قرارداد نیکولا زالفسکی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۵۲۵

آمادگی آاس رم برای تمدید قرارداد نیکولا زالفسکی

زالفسکی، بازیکن محبوب مورینیو و هواداران رم است.

نیکولا زالفسکی پدیده 20 ساله لهستانی، سوپرایز ویژه ژوزه مورینیو در نیم فصل دوم 2021/22 بود. او به شکلی غیرمنتظره به مهره مورد علاقه و ثابت مورینیو در پست وینگ بک چپ تبدیل شد و از ارکان اصلی قهرمانی آاس رم در لیگ کنفرانس اروپا بود. مورینیو شدیداً به این بازیکن جوان علاقه داد و نمی خواهد او را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از رمانیوز؛ اگرچه قرارداد زالفسکی با رم تا تابستان 2025 معتبر است اما رمی ها می خواهند یک قرارداد جدید با دستمزد بهتر به او ارائه کنند. طبق قرارداد فعلی دستمزد سالیانه زالفسکی کمتر از 400 هزار یورو است که با درخشش و تاثیرگذاری فعلی این بازیکن همخوانی ندارد. جالوروسی با پیشنهاد جدید خود آماده سه برابر کردن دستمزد این بازیکن ملی پوش لهستانی است. زالفسکی از والدینی لهستانی در ایتالیا متولد شده و محصول آکادمی رم است. او امکان بازی در تیم ملی ایتالیا را هم داشت اما ترجیح داد برای سرزمین مادری خود به میدان برود.

اخبار داغ 

انتقاد تند گل محمدی از رضاییان در آخرین تمرین فصل پرسپولیس رودی ژستد در اینستاگرام از طرفداران استقلال خداحافظی کرد! لیونل مسی بهترین بازیکن فينالیسیما / عکس کریم بنزما: تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو غیرممکن است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال