Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره شهدای ۱۵ خرداد که با محوریت شهید حسن خانی در مسجد امام جعفرصادق (ع) جعفرآباد اخوان از بخش مرکزی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: جوانان، آیندگان ما هستند و گذشتگان ما هم آیندگان ما از دیروز تا امروز بودند.

وی گفت: خداوند متعال عنایت کرد تا کفر و شرک و بت پرستی، ذلالت و پستی و خباثت را از روی کره زمین بردارد و در بدترین مکان‌های ممکن و در بدترین امتی که فرزندان خودشان را فقط بخاطر جنسیت بین دختر و پسر می‌کشتند و خجالت می‌کشیدند که خدای تبارک و تعالی به آنها دختر داده است، این اراده را در آنجا انجام دهیم که هیچ چیزی در آنجا نمی‌رویید، بلکه حیات انسانی هم در آنجا نبوده و خدای تبارک و تعالی این اراده را کرد و چون اراده خدا بر این بود همه شیاطین برای ایستادگی این مقاومت به پا خواستند، یعنی خداوند این اراده را در جایی برد که نگویند آسان بود بلکه سخت و دشوار بود، مردمی که درکی نداشتند و خداوند بهترین نور و مخلوقاتش را در آنجا به رسالت برگزید و یک کتابی به همراه معجزه به او داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران افزود: اگر امروز یک وسیله‌ای را از بازار می‌خریم، یکسری دفترچه دارد که آن را می‌خوانیم تا به اشتباه نیافتیم و خدای تبارک و تعالی هم برای سعادت بشر دفترچه راهنمایی قرار داده که از مسیر درست دور نشویم.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: تاریخ همیشه تکرار می‌شود و ممکن است بگوییم کاش در جنگ بدر یا احد بودیم، امروز همه دشمنی‌هایی که از زمان نبی مکرم اسلام تا به امروز بوده تمام آن دشمنی‌ها جمع شده و برای مردم ما نیز آمد اما خداوند چه مردمی را و در چه زمانی آفرید که احسن الخالقین را برای اولین گفت، مردم ایران اسلامی احسن الخالقین هستند و تاریخ دوباره تکرار شد.

وی افزود: امروز فرزندان دهه ۹۰ ما با سرودی که بنام «سلام فرمانده» برای امامشان خواندند چه غوغایی در عالم کرد و دیدید که دشمن از خواندن این سرود دق می‌کند و خواری در چشم دشمنان شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: اگر نگاهی به فضای مجازی بیندازیم مشخص است که همه دنیا آمده و می‌گویند چرا این سرود را می‌خوانند و این نشان می‌دهد این سرود چه تأثیر مهمی داشته در دنیا داشته است.

ذوالقدر عنوان کرد: دهه ۹۰ دی‌ها همان نسل ورامین هستند، در ایران اسلامی همه گویش‌ها و زبان‌ها وجود دارد و این یعنی همه ایران و همه شیعیان و باید مواظب باشیم تا دشمن از روزنه شیعه و سنی بر علیه اسلام استفاده نکند.

وی بیان داشت: امام بدون هیچ گونه امکانات انقلاب را آغاز کرد و شما مردم بودید که با پشتیبانی خودتان این انقلاب را به پیروزی رساندید.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران یادآور شد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و درود خدا بر این مردم انقلابی و ولایتمدار، باید از گذشته عبرت بگیریم زیرا چهل و سه سال است که دشمن هرچه داشته به کار گرفته و نتوانسته به هدف شوم خودشان برسند.

ذوالقدر تصریح کرد: همه بچه‌های ما یک شهید فهمیده هستند، به شرطی که به آنها ایمان را بیاموزیم زیرا اگر ایمان راسخ و کاملی داشته باشند به هیچ عنوان از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و با شجاعت رو به جلو حرکت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ۱۵ خرداد برای همه ما قائل احترام هستند زیرا این شهیدان افتخار ملت ایران اسلامی هستند که با جانفشانی هایی که کردند رفتند تا امروز ما در آرامش و آسایش بمانیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران عنوا ن داشت: بنابراین نشست شما برادران و خواهران یک یک امر مقدس و پایداری است و امروز شما مردم در کربلا هستید به شرطی که فهم کربلا پیدا کنیم و کربلایی بمانیم.

ذوالقدر در پایان گفت: به امید خدا و با کمک شما مردم همیشه در صحنه و با سکانداری مقام معظم رهبری از مشکلات عبور خواهیم کرد.

کد خبر 5505829

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه سیدالشهدا تهران سعید تاجیک ورامین بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا آمار کرونا تبریز خراسان رضوی مشهد اردبیل متروپل آبادان میلاد حضرت معصومه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...

مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077713 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سلام بر تو که اسطوره‌ حجاب شدی ...
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد