Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر کی‌شمس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو دیدار تیم نفت آبادان و هوادار اظهار داشت: ساعت ۱۹ چهارشنبه شورای تامین استان خوزستان  به ما اعلام کرد بازی باید در مسجد سلیمان انجام شود. با توجه به پنج روز تعطیلی کل کشور، بسیاری از اتوبوس ها از آبادان خارج شده بودند. در این شرایط بحرانی و فورس ماژور که همه ادارات در آن ساعت شب تعطیل است ۴۰ بلیت هواپیما تیم هوادار گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هیات فوتبال خوزستان، مسئولان ورزشگاه شهید بهنام محمدی، هیات فوتبال مسجد سلیمان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان، نیروی انتظامی و صدا و سیما صحبت کردم تا کارها هماهنگ شود.

وی افزود: امید صالحیان، دبیر هیات فوتبال آبادان در حادثه متروپل سه عضو‌ خانواده اش را از دست داده است و او را  با لباس مشکی از مراسم عزا بیرون آوردیم تا به ما کمک کند. از باشگاه هوادار خواهش کردیم این شرایط را درک کنند اما گفتند فقط باید اتوبوس VIP با صندلی‌های تک نفره برای ما بگیرید. محل اقامت، وسیله ایاب و ذهاب، یک اتوبوس اسکانیا ۴۴ نفره مجهز را برای این تیم آماده کرده و موضوع را به سهیل مهدی اطلاع دادیم. به او گفتیم بهانه تیم هوادار چیست که جواب داد به این تیم یک ون هم بدهید. ما هم یک ون تشریفاتی متعلق به پالایشگاه را در اختیارشان گذاشتیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیم هوادار تا ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته معطل کرد و در نهایت گفتند از لحاظ فنی دیگر نمی‌توانیم به مسجد سلیمان برویم. خودشان خواستند ساعت ۱۰ صبح به سمت مسجد سلیمان بروند. به این اعتراض داشتند که تیم ما زودتر به این شهر رفته اما بچه‌های ما ساعت ۱۱ شب حرکت کرده و ۴ صبح رسیدند. می‌گویند چگونه تیم صنعت نفت با دو اتوبوس با مسجد سلیمان رفته اما هوادار باید با یک اتوبوس برود؟ درحالیکه نفرات تیم ما ۶۰ نفر بودند و هوادار ۳۳ نفر. فقط پنج عضو رسانه ای داشتیم. باید مجری تلویزیون، پزشکیار، عوامل صدا و سیما را از آبادان به مسجد سلیمان می‌بردم. ۵ کارگر را هم با خودمان به این شهر بردیم تا مشکلی به وجود نیاید.

کی شمس خاطرنشان کرد: به اعضای هوادار گفتم برای تیم شما چند دستگاه اتومبیل پرشیا هم بگیرم؟ تمام این موارد را به حمید بنی تمیم(مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان) استاندار، فرماندار و سایر مسئولان شهری اطلاع دادم. لحظه به لحظه هم با سهیل مهدی در تماس بودم و حتی نماینده فدراسیون تایید کرد که اتوبوسی عالی در اختیار هوادار گذاشتیم. وقتی اتوبوس تک صندلی در اختیار نیست، باید چه کار کنم؟ اتوبوسی هم که به هوادار دادیم برای مسافرت سه ساعت و نیم از آبادان به مسجد سلیمان، خیلی خوب بود اما فقط چهار دستگاه اتوبوس تک صندلی VIP در آبادان است که به دلایل مورد اشاره در دسترس ما نبود.

وی ادامه داد: گفته‌اند اتوبوسی که باشگاه صنعت نفت به ما داده مستهلک بوده است. این ماشین مدل ۹۹ یا ۹۸، VIP و خیلی هم شیک است. ظرفیت این اتوبوس و ون که در اختیار هوادار گذاشتیم روی هم ۵۵ نفر می‌شد اما کاروان این تیم ۳۳ نفره بود. آیا تیم هوادار به هر شهری می‌رود با بنز S500 جا به جا می‌شود؟ می‌گویند برای همدردی با مردم آبادان روی لباس‌مان زده‌ایم تسلیت. نمی‌خواهد این کار ا انجام بدهید و عکسش را داخل سایت و پیج خود بگذارید. دست کم به حرمت خواهش امید صالحیان که ۳ عزیز خود را در حادثه متروپل از دست داد، من که مدیرعامل باشگاه صنعت نفت هستم و بهنام سراج به مسجد سلیمان می‌رفتید و بازی می‌کردید.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و ضیق وقت طبق قانون تمام امکانات را آماده کرده و در اختیار هوادار گذاشتیم اما به این بهانه که ماشین‌شان VIP تک صندلی نیست به مسجد سلیمان نرفتند. پیدا کردن چنین اتوبوسی برای ما با توجه به شرایط فعلی آبادان، مقدور نبود. وقتی ۴۰ بلیت هواپیما، ۲۰۰ غذا برای یگان ویژه، شرایط سفر عوامل صدا و سیما به مسجد سلیمان و تمام امکانات را در این شهر آماده کرده‌ام، باید بازی لنگ نبودن یک اتوبوس اینچنینی بماند؟ بچه های ما هم با همین اتوبوس‌‌ ها به مسجد سلیمان رفتند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان هوادار لیگ برتر فوتبال مدیرعامل باشگاه باشگاه صنعت نفت مسجد سلیمان تیم هوادار تک صندلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند

سید عبدالملک الحوثی اظهار داشت: در بخش پایانی سخنان خود به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که به سمت بندر ایلات (ام الرشراش) حرکت می‌کنند پرداخت و گفت که در ۲۰۲ روز گذشته ۱۰۲ کشتی مورد هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، وی افزود: «تا زمان ادامه جنگ و محاصره در غزه این حملات نیز ادامه خواهد یافت؛ عملیات‌های نظامی ما ادامه می‌یابد و تلاش می‌کنیم تا اقیانوس هند این عملیات‌ها را گسترش دهیم».

او همچنین گفت که در پی عملیات یمنی‌ها عبور کشتی‌های آمریکایی از دریای سرخ به میزان ۸۰ درصد کاهش یافته است و در این میان هزینه بیمه کشتی‌های آمریکایی که بخواهند از دریای سرخ بگذرند در مواقعی حتی تا ۵۰ میلیون دلار نیز افزایش یافته است.

الحوثی تأکید کرد که بندر ایلات به شکل کامل تعطیل شده و اسرائیل در واردات کالا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس