Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:44:34 GMT

نمایشگاه‌ مشاغل خانگی در قزوین دایر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۵۵۵

نمایشگاه‌ مشاغل خانگی در قزوین دایر می‌شود

احمد خورگامی از برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی از تاریخ ۱۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی را در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد و برگزاری نمایشگاه ها بستر بسیار مناسبی را جهت معرفی و تعاملات فعالان این حوزه فراهم می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: با توجه به این مهم نمایشگاه مشاغل خانگی ، در راستای حمایت از کالای ایرانی و با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های فعالان مرتبط در این امر در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نمایشگاه فوق از تاریخ 16 لغایت 20 خرداد ماه با همکاری جهاد دانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد.   مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین گفت: بیش از 130 مشارکت کننده از استان قزوین در حوزه های صنایع دستی، پوشاک، فرش، مواد غذایی، کیف و کفش، گیاهان دارویی و ... تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.   وی خاطرنشان کرد: برگزاری ورک شاپ و کارگاه های آموزشی رایگان طی ایام برگزاری نمایشگاه، از جمله برنامه‌های جانبی نمایشگاه فوق خواهد بود.   این مسئول اعلام کرد: نمایشگاه مشاغل خانگی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه مندان دایر خواهد بود.   انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فولادشهر با اشاره به جذب و هدایت بیش از ۴۶ درصد از دانش آموزان پایه نهم تحصیلی به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای افزود: باتوجه به تکلیف برنامه توسعه هفتم و تجهیز هنرستان‌های موجود و احداث و راه اندازی هنرستان‌های جدید در شهر فولادشهر این میزان هدایت تحصیلی در سال‌های آینده به بیش از ۵۶ درصد خواهد رسید.
رحیمی از توافق اداره آموزش و پرورش فولادشهر افزود: در این نمایشگاه دستاورد‌های دانش‌آموزان رشته‌های گرافیک طراحی دوخت عکاسی و صنایع دستی به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • پول‌ های زیر فرش/ پردرآمدترین مشاغل خانگی کدام‌اند؟
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان