Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@09:36:34 GMT

دختر زنجانی قهرمان «مچ‌اندازی» کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۶۲۶

دختر زنجانی قهرمان «مچ‌اندازی» کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مناسبت روز دختر با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این رویداد با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و هفته کرامت به میزبانی باشگاه شاهین تهران در سه رشته مچ‌اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ و رده سنی 15 تا 19 سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 تیم زنجان به سرپرستی شهلا قهرمانی و با حضور عسل ایده‌لویی در رشته «پاورلیفتینگ»، شکیبا نوروزی در رشته «مچ‌اندازی» و پرنیا پیری در رشته «فیتنس چلنج» به عنوان نمایندگان استان در این رقابت‌ها حضور داشت.
در پایان رقابت‌ها نفرات برتر در رشته‌های مختلف معرفی شدند که در رشته مچ‌اندازی دسته 60+ کیلوگرم شکیبا نوروزی از  زنجان مقام اول را از آن خود کرد.

 علی شهبازی رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان ضمن تبریک موفقیت کسب شده گفت: این موفقیت ورزشکاران زنجانی را یک گام دیگر به هدفشان نزدیک‌تر کرد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزار ی این جشنواره‌ها گفت: قطعا برگزاری این جشنواره‌ها و مسابقات باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان دختران نوجوان و جوان ورزشکار خواهد شد و در شناساندن رشته‌های زیر مجموعه هیات بدنسازی به جامعه بانوان استان کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس هیأت بدنسازی استان زنجان ضمن تأکید بر آموزش درست در رشته‌های پایه این رشته‌های ورزشی گفت: اطمینان دارم با توجه به عزم جدی هیات برای ارتقا و پیشرفت ورزش می‌توانیم در آینده اعزام‌های پرتعدادتری را هم داشته باشیم و با این روند امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده میزبانی مسابقات ملی را استان عزیزمان داشته باشیم که قطعا تسهیلات و امتیازات خوبی را برای زنجان به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: بدنسازی مسابقه مچ اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با اینکه از سال ۹۷ به بعد مدال آوران فدراسیون بدنسازی از لیست تجلیل از قهرمانان خارج شده بودند، اما در سال های اخیر بارها با نامه نگاری و رایزنی به صورت حضوری و غیرحضوری قهرمانان و مسئولان فدراسیون خواستار بازگشت به لیست مدال آورانی شدند که هر ساله با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می گیرند.

با ارسال دعوتنامه های مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور مشخص شد که ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به این مراسم دعوت شده اند.

بدین ترتیب با مساعدت وزیر ورزش و جوانان بعد از ۶ سال انتظار بار دیگر این اتفاق مبارک برای فدراسیون بدنسازی رخ داد و قهرمانان این فدراسیون روز سه شنبه در حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان مورد تجلیل قرار می گیرند.

کد خبر 6095365

دیگر خبرها

  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد