Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با اشاره به حضور بانوان در مسابقات جهانی که آبان ماه در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود، گفت: تلاش حضور هدفمند و پرقدرت در مسابقات جهانی و مطرح کردن جایگاه بانوان است.

مریم ایرانمنش در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال نشسته در دو بخش زنان و مردان آبان ماه به میزبانی بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود که سعی داریم بعد از ۵ سال حضور پرقدرتی در این مسابقات داشته باشیم و جایگاه زنان را نیز همانند مردان در سطح جهان مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا که تیم نایب قهرمان شد به سمت جوانگرایی پیش رفتیم تا تیم خوبی را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم که متاسفانه این بازیها به تعویق افتاد. در حال حاضر نیز به دنبال آماده سازی تیم خوب و قدرتمند برای مسابقات جهانی هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با بیان این که از سال ۹۲ استعدادیابی در این تیم صورت نگرفته است، گفت: هر چند نیمی از بازیکنان والیبال نشسته بانوان جوان هستند، اما به منظور پشتوانه سازی و شناسایی بازیکنان جوان، نیاز به اجرای طرح استعدادیابی داریم که از سال ۹۲ تاکنون متوقف شده است.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان نسبت به گذشته تکنیکی تر و هدفمندتر بازی می‌کنند و نگاه حرفه‌ای به والیبال نشسته دارند، همین مساله سبب شده تا والیبالیست‌ها تمرینات را به صورت حرفه‌ای پیگیری کنند و انگیزه زیادی برای مطرح شدن در سطح آسیا و جهان داشته باشند.

وی اظهار کرد: دوره قبل در مسابقات جهانی هلند نهم شدیم، اما این دوره با نگاه حرفه‌ای که بازیکنان دارند تلاش بر این است که ابتدا برای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس سهمیه را کسب کنیم و سپس جایگاه خود را در جهان ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پایان زمان برگزاری نهمین اردوی آماده سازی بانوان را از ۱۵ خرداد در شهرستان محلات عنوان کرد و گفت: برای آماده سازی بانوان والیبال نشسته تاکنون ۸ مرحله اردو پشت سر گذاشتیم و ۴ اردو دیگر تا زمان اعزام به مسابقات جهانی پیش بینی شده تا ۱۲ ورزشکار اعزامی به مسابقات جهانی را مشخص کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مریم ایرانمنش ، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند