Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:38:54 GMT

قلعه‌ای در قلب گلشهر/سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۷۲۵

قلعه‌ای در قلب گلشهر/سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «قلعه‌ای در قلب شهر»، «افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در آستارا»، «شهرنشینی بام ایران در گذر تاریخ»، «تاثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی»، «همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سمنان»، «مالکان ساختمان فرسوده خود را ایمن‌سازی کنند»، «ساماندهی سرویس‌های شهرک صنعتی ساوه»، «انتصاب‌ها اجباری باشد استعفا می‌دهم»، «سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا» و «اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها» عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌ای در قلب شهر

از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران ایمنا در هفته پیش رو " قلعه‌ای در قلب شهر" بود.

در مرکز گلشهر قلعه عظیم خشتی وجود دارد که روی تپه بنا شده است. این قلعه تاریخی با سه هزار سال قدمت متعلق به دوران حکومت مادها بوده و مکانی بکر و باصفا برای بازدید مسافران و گردشگران است.

افزایش ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در آستارا

غلامرضا مصاحب رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری آستارا از افزایش ۳۶ تا ۵۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر نسبت به سال گذشته خبر داد.

شهرنشینی بام ایران در گذر تاریخ

" شهرنشینی بام ایران در گذر تاریخ" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت.

شهرکرد یکی از شهرهای کهن و زیبای ایران در استان چهارمحال‌وبختیاری است؛ این شهر مرتفع‌ترین مرکز استان در کشور است که دارای جاذبه‌های طبیعی فراوان بوده و هرساله پذیرای گردشگران بسیاری است.

تأثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی

علیرضا شربتدار شهردار مهدیشهر گفت: برنامه‌های ملاقات مردمی نقش بی‌بدیلی در راستای رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان دارد.

همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سمنان

علی اکبر بنی‌اسدی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: همخوانی سرود «سلام فرمانده» با حضور دهه نودی‌های شهر برگزار شد.

مالکان ساختمان فرسوده خود را ایمن‌سازی کنند

قاسم نوپور سرپرست شهرداری آستارا گفت: مالکان ساختمان‌های فرسوده و نیمه‌کاره به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگوار، هرچه سریع‌تر نسبت به ترمیم و ایمن‌سازی ساختمان خود اقدام کنند.

ساماندهی سرویس‌های شهرک صنعتی ساوه

علی‌اصغر آرمیده رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساوه گفت: به منظور ساماندهی و حل مشکلات سرویس‌های شهرک صنعتی ساوه نشستی به میزبانی سازمان حمل‌ونقل شهرداری برگزار شد.

انتصاب‌ها اجباری باشد استعفا می‌دهم

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان گفت: این موضوع که بگوییم یک مدیر در روند انتصاب‌ها استقلال کامل دارد، صحیح نیست. من نیز در وضعیتی نیستم که اجبار برای انتصابی را قبول کنم و اگر چنین باشد استعفا می‌دهم.

سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا

از عناوین پربازدید خبری شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته" سرنوشت مبهم مجتمع تجاری آستارا" هفته پیش بود.

ساخت مجتمع تجاری فرهنگی در میدان امام خمینی (ره) آستارا با مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی سال ۱۳۸۴ آغاز شد و طبق زمان‌بندی باید بعد از دو سال به بهره‌برداری می‌رسید، اما پس از گذشت ۱۷ سال از زمان آغاز عملیات اجرایی، این پروژه هنوز تکمیل نشده است.

اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها+ پاسخ مسئولان

"اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها" نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید شهرهای ایران خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

شهروندان گلپایگان به‌ویژه رانندگان، نسبت به مسدود شدن دوربرگردان‌های بلوار امام رضا (ع) معترض هستند.

کد خبر 579442

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری گلشهر مدیریت شهری افزایش نرخ کرایه تاکسی شهرداري آستارا شهر آستارا حمل و نقل عمومي پروژه های شهری مدیران شهری خدمات شهری برنامه ریزی شهری چالش هاي شهرنشيني حقوق شهروندی رضایت شهروندان شهرداری مهدیشهر مشکلات شهري بافت فرسوده شهر ایمن سازی شهر احیای بافت فرسوده ایمن سازی تخلفات ساخت وساز پايانه هاي مسافربري حمل و نقل شهري شهرداری ساوه استان مرکزی بسته خبری شهرهای ایران ساماندهي شهري توسعه شهری پربازدیدترین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهروندان گلپایگان قلعه ای در قلب دوربرگردان ها شهرهای ایران هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها

استاندار لرستان گفت: کارکنان شهرداری مامور در سایر دستگاه ها باید ظرف یکسال با ایجاد شغل به دستگاه محل خدمت خود شهرداری بازگردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در جلسه با شوراهای اسلامی و شهرداران استان اظهار داشت: تورم نیروی انسانی یکی از مهمترین معضلات شهرداری‌هاست و باید نیروهایی که توسط شهرداری ها جذب سایر ادارات شده  و مامور هستند باید ظرف یکسال با ایجاد شغل به بدنه شهرداری برگردند.

وی با بیان اینکه شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند افزود: هرجا از حضور و مشارکت مردم در امور اقتصادی، عمرانی و تولیدی غفلت شد به شکست منتهی شد.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، گفت: تمامی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.

شفقت تاکید کرد: در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.

وی همچنین درباره نقش شهرداری‌ها در گردش اقتصادی داخل استان گفت: با توجه به ازدیاد پروژه‌های خرد در شهرداری‌ها جهت گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه  شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند، عنوان کرد: آبخیزداری و آبخوانداری در مناطق سرچشمه  ایجاد سیل باید توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم‌آباد و پلدختر که رودخانه‌ها از میان شهر عبور می‌کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.

وی با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی به جهت تدوین قوانین محرومیت‌زدایی در این شهرها گفت: نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون‌های لازم قوانینی را در جهت ایجاد زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی از این شهرها تدوین کنند.

در این جلسه شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان مشکلات و نقطه نظرات خود را در برنامه های پیشرو تشریح کردند.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون