Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@19:18:37 GMT

علت دیر رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۷۳۲

علت دیر رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ چیست؟

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان توضیحاتی علل دیر رسیدن نیروهای پلیس ۱۱۰ در برخی از موارد را تشريح کرد.

سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: حضور کارکنان پلیس ۱۱۰ در محل وقوع حادثه پس از تماس هموطنان بستگی به تعداد درخواست‌های شهروندان در زمانی دارد که با پلیس تماس می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که ما در نیروی انتظامی در تعداد کارکنان خود داریم، ممکن است مدت زمانی را طول بکشد تا نیروی پلیس ۱۱۰ به محل درخواست کمک برسد.

سخنگوی نیروی انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: قاعده حضور نیروهای پلیس ۱۱۰ پس از تماس ترافیک شهروندان بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه است اما باید هم موضوعاتی مثل ترافیک را در نظر بگیریم و هم اینکه تعداد درخواست‌ها را مدنظر قرار بدهیم.

 

حداکثر زمان رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ چقدر است؟

سردار حاجیان در ادامه تاکید کرد: نیروهای پلیس ۱۱۰ بلافاصله پس از ثبت تماس و درخواست‌ هموطنان از پلیس، در کمتر از ۳۰ دقیقه در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و موضوع را پیگیری کنند.

وی یادآور شد: در مجموع دو عامل محدودیت در تعداد نیروهای فعلی پلیس و زیاد بودن تقاضای مردم از طریق تماس با پلیس ۱۱۰ عمده‌ترین دلایل دیر رسیدن پلیس به محل درخواست شهروندان محسوب می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس ۱۱۰ نیروی انتظامی فراجا نیروی انتظامی پلیس ۱۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون توقیفی و محل‌های دپو، ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

 حاجیان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اسال شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی در سال جاری با همه توان به مقابله با قاچاق سوخت خواهند پرداخت و فضا بیشتر از گذشته برای قاچاقچیان سوخت ناامن می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال