Web Analytics Made Easy - Statcounter

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت: «دیوان کیفری بین المللی» به ابزاری در دست غرب تبدیل شده است.

«واسیلی نبنزیا» تصریح کرد: فعالیت دیوان کیفری به وضوح با اختلال رو به روست؛ این نهاد به جنایت‌های غرب در تجهیز تسلیحاتی نظام اوکراین جهت کشتار غیرنظامیان نیز توجه کند.

نبنزیا گفت: غرب به بهانه تقویت قدرت اوکراین برای نابودی روسیه، سلاح به این کشور می‌فرستد و با این کار، جنایت جنگی دیگری مرتکب می‌شود، چون نظام سیاسی کی یف از این سلاح برای گلوله باران منطقه‌های مسکونی استفاده می‌کند؛ همان گونه که در طول هشت سال چنین کرد و کودکان، زنان و سالمندان را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا آمریکا اوکراین را به توپخانه‌های دوربرد انگلیسی مدل ام ۷۷۷ مجهز کرد تا این کشور در آستانه «روز جهانی حمایت از کودکان»، از این سلاح برای کشتن پنج نفر در دونتسک - که یکی از آن‌ها دختر بچه‌ای پنج ساله است - استفاده کند.

این مقام روس با اشاره به کمک های تسلیحاتی کشورهای غربی به اوکراین تصریح کرد: آمریکا می‌گوید به کی یف تعدادی موشک انداز تحویل می‌دهد، این کار به درگیری‌هایی که واشنگتن می‌گوید باید پایان یابد، دامن می‌زند. این نکته‌ای است که دیوان کیفری بین المللی اگر در پی اجرای عدالت است، باید بدان بیندیشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه آمریکا دیوان کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد