Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی برگزار شد مقرر شده که کتابچه‌های شهدای روحانی در زرندیه تهیه می‌شود.

در ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تعدادی از مسئولین شهرستان زرندیه با حضور در منزل خانواده طلبه شهید علی اکبر دانش یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در این دیدار با بیان اینکه همه ما عزت و امنیت ما مدیون شهدا هستند مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی‌های شفاهی صورت گرفته پیرامون تهیه کتابچه‌های شهدای روحانی شهرستان زرندیه انشاءالله به زودی امور مربوط به تهیه کتابچه‌های زندگی نامه شهدای روحانی شهرستان آغاز خواهد شد.

شهدای طلبه و روحانی از ویژگی‌هایی خاص برخوردار بودند که در روایات ما آمده است از جمله اینکه امام صادق (ع) فرموده اند: «مداد علما افضل من دماء شهدا» و شهدای روحانی این دو ویژگی خاص را توامان دارند.

تمامی شهدا از جمله شهدای روحانی ما افتخار شهرستان هستند و انشاءالله شهدا به ما کمک کنند تا بتوانیم به وظایف خود در قبال نظام و انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه هم در این دیدار با اشاره به جایگاه و احترام ویژه شهدا در فرهنگ و اعتقادات گفت: این شان والای شهدا از آیات و روایات به رسیده و مجموع شهادت و روحانیت در شهدای طلبه فضیلت خاصی است که خداوند این لطف را به اهالی شهرستان زرندیه داشته است که از فیوضات دو شهید روحانی به عنوان دو گنجینه گران‌بها در شهرستان بهره‌مند باشیم.

شهید علی اکبر دانش از جمله شهدای روحانی شهرستان زرندیه بود که در تاریخ ۲۱/۴/۱۳۶۵ در سن ۲۰ سالگی در مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان زرندیه شهرستان زرندیه شهدای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد