Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:20:02 GMT

تابستان زودتر آمد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۸۸۸۶

تابستان زودتر آمد

غلامپور کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران روز‌های جمعه و ‏شنبه ۱۳ و ۱۴ خرداد صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او می‌گوید:بیشینه دما در مناطق غربی استان: بین ۲۶ تا ۲۹ درجه و در مناطق مرکزی وشرقی: بین ۲۹ تا ۳۵ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

به گفته غلامپور وضعیت جوی مازندران از روز یکشنبه تا سه شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش محسوس و قابل ملاحظه دما و وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشینه دما در مناطق غربی استان بین ۲۹ تا ۳۴ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی بین ۳۴ تا ۳۹ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مازندران آسمان مازندران صاف وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر و فعالیت سامانه ناپایدار از امروز تا روز چهارشنبه بر فراز استان، اظهار داشت: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در برخی مناطق مستعد احتمال گردوخاک و بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ، به ویژه در غرب و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر در برخی مناطق شرق و شمال و روز سه شنبه احتمال رگبارهای پراکنده و موقت در این مناطق و در سطح استان، افزایش شدت وزش باد، گاهی تندباد لحظه‌ای انتظار می‌رود.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه بالای صفر بالای می‌رسد.

کد خبر 6098259

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است