Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@15:14:50 GMT

جزئیات سفر بایدن به خاورمیانه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۹۳۳۴

جزئیات سفر بایدن به خاورمیانه

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از منابع آمریکایی خبر داد که رئیس جمهوری امریکا در ماه جاری میلادی در سفر به خاورمیانه با ولیعهد عربستان و سران مصر، اردن، عراق و امارات دیدار می‌کند.

بر اساس گزارش این نشریه، بایدن که قرار است اواخر ماه جاری میلادی سفری به چند کشور اروپایی و خاورمیانه داشته باشد، به عربستان هم سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزوده که باید در این سفر با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان و نیز سران مصر، اردن، عراق و امارات دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، همه هماهنگی‌های لجستیک لازم برای دیدار بن سلمان و بایدن در حال انجام است.

دیدار بایدن و بن سلمان در صورت برگزاری نخستین دیدار دو طرف از زمان آغاز ریاست جمهوری بایدن است.

پیشتر روابط دولت بایدن با عربستان بر سر مسائلی از جمله پرونده جمال خاشقجی، روزنامه نگارمنتقد سعودی دچار تنش شد اما اخیرا اخبار و گزارش‌هایی منتشر شد که حاکی از تلاش آمریکا برای ترمیم شکاف موجود در روابط با ریاض است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خاورمیانه جو بایدن آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تصاویری از دیدار وزرای امور خارجه ایران و عربستان
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان