Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود میرکاظمی درباره اینکه بانک مرکزی بدون تنخواه از چه منبعی بودجه را تامین کرده است گفت: بودجه از محل درآمد مالیاتی، درآمد نفتی و سایر درآمدها تامین شده است.

وی افزود: همچنین تلاش کرده‌ایم، مدیریت بر هزینه ها داشته باشیم و این مهم تر از بقیه بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مصارف را کنترل کرده‌ایم، اظهار داشت: خلاف آنچه در دولت‌های قبلی انجام می‌شد و این دولت‌ها  استقراض می کردند، تلاش این بود که استقراض نداشته باشیم؛ البته فعالیت‌های عمرانی خود را نیز محدود کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  از ماه سوم و چهارم پرداخت های بهتری روی پروژه های عمرانی انجام می‌شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: هزینه‌ها را طوری مدیریت کردیم تا خلق پول نشود و خوشبختانه در این راه موفق بوده‌ایم.

 میرکاظمی اضافه کرد: در شش ماه  ۱۴۰۰ عملکرد ما معطوف بر مدیریت مصارف بود و در دو ماه ۱۴۰۱ تلاش شد تا با مدیریت مصرف خلق پول نکنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!

علیرضا بیرانوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پاسخ عجیبی داد.

طرفداری | ماجرای صحبت بیرانوند با یک خبرنگار چه بود؟

بعد از بازی پرسپولیس و نساجی که با برد پرسپولیسی ها همراه بود، یکی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه از علیرضا بیرانوند پرسید بازی چطور بود؟ این خبرنگار از ستاره پرسپولیس پرسید نظرش در خصوص پیروزی مقابل نساجی چیست که با جواب جالبی از سوی گلر پرسپولیس مواجه شد. علیرضا در پاسخ به این سوال به خبرنگار گفت: در جریان نیستی!؟

آن خبرنگار هم از پاسخ بیرانوند متعجب شد و علیرضا هم بعد از گفتن این جمله رفت تا سوار اتوبوس شود. اما منظور بیرانوند از گفتن این جمله چه بود؟

علیرضا مدت هاست که مصاحبه نمی کند و چند ماه قبل و بعد از یکی از بازی های پرسپولیس اعلام کرد تا پایان فصل مصاحبه ای نخواهد کرد.

از همین رو منظورش از جمله «در جریان نیستی» این بود که تو در جریان این قرار نداری که من تا پایان فصل مصاحبه نمی کنم. خبرنگاری که این سوال را از بیرانوند پرسید احتمالا در جریان این موضوع قرار نداشت که بیرانوند از مدت ها قبل اعلام کرده بود که تا پایان این فصل مصاحبه نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
  • چه کسانی دوست داشتند بابک زنجانی اعدام شود؟
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • جنجال هوخشتره و چاپ پول؛ شاخص محرمانه تورم را چه عددی حساب کرد؟
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟