Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:17:50 GMT

دستگیری یک قاچاقچی اسلحه در حمیدیه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۹۴۸۵

دستگیری یک قاچاقچی اسلحه در حمیدیه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی امیری اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با خرید و فروش اسلحه و مهمات و پس از اطلاع از فعالیت فردی در زمینه قاچاق اسلحه غیرمجاز در این شهرستان، دستور قضایی برای رسیدگی به موضوع مطرح شد.

به گزارش دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات توسط بازپرس شعبه اول این دادسرا، زمانی که این قاچاقچی در حال برنامه ریزی برای فروش تعدادی سلاح بود، مورد رصد اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان حمیدیه قرار گرفت و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری افزود: پیش از عملیات دستگیری نیز در بازرسی از محل مخفیگاه متهم، تعداد ۱۰ قبضه کلت کمری به همراه ۲۰ عدد خشاب و چهار قبضه اسلحه کلاشینکف و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه کشف و ضبط شده بود.

وی ضمن قدردانی از بازپرس پرونده برای صدور دستورات سریع و قاطع و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان حمیدیه بر برخورد قاطع دادستانی با هر گونه خرید و فروش اسلحه و مهمات، تاکید کرد و گفت: قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده قضایی و صدور قرار تأمین قانونی روانه زندان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان عنکبوت مقدس پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو خوزستان قاچاقچی اسلحه دستگیری آبله میمونی متروپل آبادان عنکبوت مقدس پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، ظهر دوشنبه گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت توسط یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

وی، اظهار کرد: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو جهت انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب، با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6092540

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی از قاچاقچی عتیقه در چالوس ؛ این اشیا هنوز قیمت گذاری نشده اند
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دستگیری ۷ قاچاقچی چکاوک‌ها در همدان
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات