Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رضایی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد گفت: این کاهش فاصله طبقاتی تنها مربوط به فاصله طبقاتی اقتصادی نبود و در کنار آن کاهش فاصله طبقاتی سیاسی نیز مطرح بود که امام آن را محقق کرد.

او می‌گوید: نتیجه کاهش فاصله طبقاتی سیاسی در جمهوری اسلامی این است که امروز معاون پارلمانی رئیس جمهور در شهرستان دشتستان حضور دارند و در سال‌های اخیر بسیاری از مدیران سیاسی به این منطقه آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت که البته بزرگترین کار امام اعتماد به مردم و ملت ایران بود که با آوردن آنان به میدان، پیروزی  انقلاب اسلامی رقم خورد.

او با اشاره به اینکه دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از لحاظ وسعت است بیان کرد که البته بزرگی این شهرستان به مردمان، جوانان، ایثارگران، متخصصان و نخبگان این شهرستان است که بدرستی مورد توجه قرار نگرفتند.

رضایی می‌گوید: با وجود همه خدماتی که در سال‌های متمادی در این شهرستان ارائه شد اما هنوز شهرستان دشتستان محرومیت‌های زیادی دارد و جزو محروم ترین نقاط کشور به شمار می رود.

او جدی ترین و بزرگترین چالش مردم دشتستان بی آبی (آب کشاورزی و آب آشامیدنی) و بیکاری دانست و تاکید کرد که  مردم این شهرستان را عذاب می دهد.

رضایی گفت: طرح‌هایی برای تامین آب کشاورزی و آشامیدنی در شهرستان دشتستان شروع شده که باید با همت دولت اجرا شود و به طور حتم با به سرانجام رسیدن این طرح‌ها شاهد تحول شهرستان خواهیم بود.

به گفته رضایی محرومیت در شهرستان دشتستان تنها در این حوزه نیست در بخش درمان این شهرستان عقب ماندگی‌های زیادی دارد به نحوی که برای جمعیت ۵۰۰ هزار نفری دشتستان تنها یک بیمارستان وجود دارد که پاسخگوی نیاز مردم نیست و دراین زمینه گله مند هستند.

او می‌گوید: درحوزه آموزش مسائل و مشکلات زیادی وجود دارد و تراکم مدارس تخریبی در شهرستان دشتستان گواهی بر این مدعا است همچنین در حوزه راه (راه شهری و روستایی) با وجود تمام اقدامات صورت گرفته اما عقب ماندگی زیادی در این بخش وجود .دارد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شهرستان روستاهایی داریم که از هیچ امکاناتی برخوردار نیستند و هیچ امکانات اولیه ای در این روستاها نیست.

رضایی گفت: مهمترین توانمندی دشتستان در بخش کشاورزی است.

او بیان کرد که استان بوشهر استانی ثروتمند است و پتروشیمی های موجود در منطقه عسلویه سود سالانه آنها پنج میلیارد دلار است و در توسعه این صنعت دشتستانی ها بیشترین سهم را داشتند  به نحوی که شاید برخی ها برای راه اندازی این صنعت زمین دادند که پول در مقابل آن گرفتند اما مردمان این شهرستان نیروی انسانی آن را تامین کردند.

رضایی گفت: با نیروی انسانی دشتستان است که آن منطقه شکل گرفت و رشد یافت؛ متخصصان و نخبگان این شهرستان بودند که پارس جنوبی را ساختند و این استان را به استانی صنعتی تبدیل کردند اما امروز از مسئولیت اجتماعی این صنایع در این شهرستان هیچ خبری نیست.

رضایی گفت: برخی پروژه هایی را احداث می کنند که مسئولان آنها می گویند کسی نیست از آنها استفاده کند.

او می‌گوید: امیدواریم با کاری جهادی و انقلابی تصمیمی قاطع به نفع مردم گرفته شود و شاهد رفع محرومیت‌های شهرستان دشتستان و استان بوشهر باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان دشتستان استان بوشهر بی آبی شهرستان دشتستان فاصله طبقاتی رضایی گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند