Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@19:13:26 GMT

U70 Pro؛ شاسی بلند جدید چینی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۹۴۹۸

U70 Pro؛ شاسی بلند جدید چینی

فرارو- در حال حاضر شرکت VGV برند زیرمجموعه سینوتراک، سه خودروی U۷۵ Plus و VX۷ و U۷۰ SUV را در خط تولید خود دارد. اما حالا با معرفی کراس اوور تازه  یعنی U۷۰ Pro تعداد محصولات این شرکت تازه تاسیس به چهار محصول رسید.

به گزارش فرارو، در واقع شرکت دولتی سینوتراک، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان کامیون چین است که در سال ۱۹۳۰ تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا این شرکت قصد دارد با برند VGV  بخشی از بازار خودرو‌های سبک را در چین تصاحب کند.

به همین منظور برند تازه تاسیس VGV برای تیپ‌های مختلف U۷۰ Pro قیمت ۸۹ هزار و ۸۰۰ یوان تا ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ یوان را در نظر گرفته است که رقمی معادل ۱۳ هزار و ۳۰۰ دلار و ۱۷ هزار و ۱۰۰ دلار است.

در مورد بازار خودرو ایران نیز این برند تاکنون با خودروسازان ایرانی هیچ شراکتی نداشته است. اما بعید نیست که در ماه‌های آینده شاهد همکاری طرف چینی و ایرانی باشیم. در چنین شرایطی کراس اوور چینی باید بادیگران هموطنان خود فیدلیتی پرایم بهمن موتور، جی ام سی اس ۳۵۰ ریگان خودرو، فردا T۵ و تیگو ۸ پرو رقابت کند. قیمت U۷۰ Pro نیز احتمالا به بالای یک میلیارد تومان می‌رسد.

طراحی و مشخصات ظاهری کراس اوور چینیِ U۷۰ Pro

در نمای جلو می‌بینیم که طراحان شرکت VGV در طراحی ظاهری U۷۰ Pro از کراس اوور‌های ژاپنی و کره‌ای الگو گرفته اند. اگر سری به کراس اوور‌های میتسوبیشی یا لکسوس بزنید می‌توانید الگوبرداری‌های مشترک در فرم جلو پنجره، چراغ ها، تزئینات و... را ببینید.

با این حال جلو پنجره بزرگ است و هماهنگی نسبتا مناسبی با چراغ‌ها و سپر دارد. اما یکی از نقاط ضعف این کراس اوور سایز متوسط در بخش طراحی استفاده از خطوط قرمز در بخش جلو است. در واقع این تنها خط قرمزی است که در کل بدنه دیده می‌شود و هیچ گونه هماهنگی با کلیت ساختار طراحی ندارد.

در نمای کناری هم خلاقیت خاصی دیده نمی‌شود و صرفا شاهد تکرار الگو‌های قدیمی در انتهای خودرو هستیم. در پشت خودرو نیز صندوق و چراغ‌ها به معمولی‌ترین شکل ممکن طراحی شده اند. اما سپر قدری بروزتر است و بخش عقب را از یک نواختی کمی خارج کرده است.

در فضای داخلی، اما ماجرا فرق دارد و شاهد یک کابین مدرن و چشم نواز هستیم. به کارگیری چرم قهوه‌ای با قطعات مشکی در داخل کابین فضایی جوان پسند و لوکس ایجاد کرده است.   یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی نیز در کنسول مرکزی دیده می‌شود.

علاوه بر این U۷۰ Pro به سیستم کنترل از راه دور تجهیز شده است و سیستم تشخیص صدا و گرفتن فرمان بر این اساس را دارد.

جزئیات فنی و امکانات U۷۰ Pro

این کراس اوور جدید چینی به یک ۱.۵T لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۵۴ اسب بخار  و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده نیز از دو نوع ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک است و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

در مورد اندازه U ۷۰ Pro نیز شرکت VGV  گفته که محصول تازه اش در طول ۴۸۲۵ میلی متر، در عرض ۱۸۷۰ میلی متر و در ارتفاع ۱۶۹۱ میلی متر است. فاصله بین دو محور آن هم به ۲۸۰۰ میلی‌متر می‌رسد.

شاسی بلند سایز متوسط چینی به شکل استاندارد از امکاناتی نظیر سیستم کنترل تهویه مطبوع، کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و کنترل سراشیبی در شیب تند را دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کراس اوور میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل هواشناسی استان گفت: میزان بارش استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال زراعی تاکنون ۱۲۱.۸ میلی متر بوده که ۴۹.۴ درصد بیشتر از میانگین بلند مدت این دوره است.

حیدری افزود: همچنین میانگین بارش بلند مدت سال زراعی استان ۱۰۰.۷ میلی متر است که تاکنون ۲۱ درصد نسبت به بلند مدت سال زراعی مشابه افزایش یافته است.
وی درباره بارش‌های مونسون افزود: احتمال بارش‌های خوب تابستانه مونسونی در جنوب شرق کشور و استان پیش بینی شده است.
حیدری ادامه داد: استان ۲۰ سال درگیر خشکسالی است و این بارش‌ها می‌توانند اثرات خشکسالی را قدری کاهش می‌دهد، همچنین با توجه به ادامه دار بودن روند خشکسالی در استان در مدت زمان ده ساله ۹۹.۳ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی شدید و بسیار شدید است.
وی در ادامه افزود: میانگین دمای استان تا خرداد ماه ۰.۵ تا یک درجه بیشتر از نرمال خواهد بود و از نیمه خرداد تا شهریور در نیمه شمالی استان یک تا دو درجه بیشتر از نرمال و در نیمه جنوبی ۰.۵ درجه بیشتر از نرمال پیش بینی شده است.
وی درباره میانگین دمای استان گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون، ۱۹.۵ درجه سانتیگراد اعلام کرد و از افزایش ۱.۳ درجه‌ای دمای استان نسبت به دوره بلند مدت مشابه خبر داد.

دیگر خبرها

  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد