Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین انجم شعاع شبانگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری نهمین سوگواره ملی تعزیه ده زیار در جمع خبرنگاران افزود: برگزاری رویداد مهم سوگواره ده زیار با امکانات موجود و به بهترین وجه ممکن در سطح ملی، کاری ارزشمند و  قابل تقدیر است.
وی اظهار داشت: پژواک صدای چنین مجالس و مراسم ارزشمندی از پایتخت مقاومت اسلامی در سطح استانی و ملی تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انجم شعاع در ادامه با یادآوری این مهم که امام خمینی (ره) با هدف احیای اسلام ناب محمدی، مبانی دینی، مکتب اهل‌بیت(ع) و مکتب ایثار و شهادت انقلاب کردند بیان کرد: سوگواره ملی تعزیه ده زیار سال‌هاست که در راستای ترویج و ارتقای این فرهنگ با یاد و نام امام خمینی (ره) در ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و کار ارزشمندی است.
وی با اشاره به هنرنمایی جذاب هنرمندان تعزیه خوان و ذاکران اهل‌بیت (ع) در این سوگواره گفت: امیدواریم با حمایت و کمک مسئولان و نهادهای متولی زمینه هر چه بیشتر ارتقای ظرفیت ارزشمند "سوگواره ملی تعزیه ده زیار" را فراهم نموده و در سال های آینده شاهد حضور هر چه بیشتر مردم و اجراهای هنرمندان تعزیه‌خوان از سراسر کشور باشیم.
انجم شعاع با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و مذهبی خوب روستای ده زیار افزود: امیدواریم در سال‌های آینده تعزیه‌ای نیز به امام خمینی (ره) اختصاص داده شود و سوگواره ملی تعزیه ده زیار بتواند مسیری برای ارتقای فرهنگ دین، اهل‌بیت (ع)، ایثار و شهادت و مکتب حضرت امام (ره) باشد.

برچسب‌ها کرمان تعزیه شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان تعزیه شهدا کرمان تعزیه شهدا سوگواره ملی تعزیه ده زیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد