Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهرام رضاییان درباره دلیل ارتباط نگرفتن دراگان اسکوچیچ به عنوان یک سرمربی کروات با مسئولان فدراسیون ها و تیم‌های دیگر برای برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل تیم‌هایی مانند کرواسی، مونته نگرو و صربستان اظهار داشت: قبلا این کار اتفاق افتاده و کی‌روش از ارتباطش استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که اطلاع دارم اسکوچیچ هم در این زمینه صحبت کرده اما این موضوع مربوط به فیفادی دوم است. تیم‌های اروپایی اکنون درگیر مسابقات لیگ ملت‌های اروپا هستند و فقط تیم‌های آمریکای جنوبی و آفریقا مانده‌اند.

وی درمورد اتفاقات مجمع 10 خرداد، توضیح داد: مجمع خوبی بود. خیلی وقت بود مجمع برگزار نمی‌شد و یکی از سوالاتی که مخاطبان، اعضا و رسانه‌ها داشتند همین بود. اعضای محترم مجمع درخواست‌هایی داده بودند که هیات رئیسه تایید کرد و در مجمع طرح شد. تصمیم‌های خوبی هم گرفته و قرار شد رئیس بعدی فدراسیون، 8 شهریور انتخاب شود. امیدواریم این چالش‌ها با حضور رئیس بعدی برطرف شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد اینکه اعضای هیات رئیسه بعد از عزل شهاب عزیزی خادم عملکردی مشابه یا حتی چه بسا ضعیف‌تر از او داشتند و حتی ماجرای صورت های مالی که مطالبه اصلی اعضای مجمع است  شفاف نشده، گفت:  اعضای مجمع ایرادات واردی را در مجمع اخیر مطرح کردند. درمورد صورت‌های مالی بارها در هیات رئیسه بحث شده اما این صورت‌ها توسط حسابرس مستقل از سال 98 رد شده است. تا جایی که من پرسیدم دلیلش هم این است که مبلغ قرارداد ویلموتس را در صورت‌های مالی گنجانده‌اند و این مبلغ زیاد، فدراسیون را زیان‌ده کرده است. البته هیات رئیسه قبلی بحث درستی می کند و می‌گوید هنوز رای قطعی ویلموتس مشخص نیست و ما هم از فیفا مطالباتی داریم. به همین دلیل این بدهی را کنار بگذارید. 

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: بهرام رضاییان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال صورت های مالی هیات رئیسه صورت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان