Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:21:37 GMT

کشف ۶۰ تن گندم احتکاری در فلاورجان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۴۹۷۴۵

کشف ۶۰ تن گندم احتکاری در فلاورجان

مرتضی هادیان، گفت: مأموران پلیس این فرماندهی در راستای برخورد با عاملان احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز شهروندان، با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات فنی از وجود یک انبار گندم احتکار شده در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

به گفته او  مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به بازرسی محل دپو محموله گندم اقدام کردند و در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۶۰ تن گندم احتکاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هادیان با بیان اینکه گندم کشف شده بدون اسناد و مدارک معتبر و بدون ثبت در سیستم جامع انبار‌ها است، گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده از سوی کارشناسان ۷ میلیارد ریال تعیین شده و در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار گندم فلاورجان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۴۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر